Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@20:28:01 GMT

قیمت گل و گیاه در ایام نوروز چگونه بود؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۴۰۲/قیمت_گل_و_گیاه_در_ایام_نوروز_چگونه_بود

اقتصاد>بازرگانی - ایسنا نوشت:رئیس اتحادیه گل و گیاه تهران به تشریح وضعیت بازار گل و گیاه در ایام عید پرداخت و عنوان کرد که قیمت‌ انواع گل و گیاه در ایام تعطیلات تغییری نکرده و تلاش شده است که مردم استقبال بیشتری از بازار گل و گیاه داشته باشند.

غلامحسین سلطان محمدی گفت: برای ایام عید با کمبودی در زمینه گل و گیاه روبرو نبوده‌ایم و انواع گل‌ها در اشکال و رنگ‌های مختلف، گل‌های شاخه بریده و گلدان‌های آپارتمانی در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در کشور ما سالانه حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون شاخه گل و گیاه تولید می‌شود و با توجه به به اینکه ۵۰ درصد تولید گل و گیاه ایران در استان تهران انجام می‌شود، استان تهران در گل‌های شاخه بریده و گیاهان گل‌دار مقام اول را در کشور دارد. گل و گیاهی که در تهران تولید می‌شود با توجه به اینکه بیشترین مصرف هم در تهران است مشکلی بابت جابجایی گل وجود ندارد.

رئیس اتحادیه گل و گیاه تهران عنوان کرد: سعی‌مان بر این بوده است که شرایط تولید و عرضه گل و گیاه برای ایام عید به گونه‌ای باشد که مردم توان و قدرت خرید داشته باشند و بتوانند گل بخرند و با توجه به اینکه پیشبینی‌های لازم برای بازارعید انجام شده مشکلی بابت افزایش قیمت در این ایام نداشته‌ایم.

سلطان محمدی تصریح کرد:‌ معمولا در زمستان‌ها و ایام سرما به طور طبیعی تولید گل کاهش پیدا می‌کند اما بعد از آن با مناسب شدن شرایط برای تولید گل و گیاه مناسب‌ترمی‌شود و کمبود گل و گیاه جبران می‌شود. برای بازار و ایام عید هماهنگی‌ها به گونه‌ای صورت گرفت که شرایط خرید گل و گیاه مناسب باشد. در حال حاضر هم انواع و اقسام گل‌ها تولید شده و قیمت‌ آن‌ها مناسب است و به دنبال آن هستیم که مردم از بازار گل و گیاه استقبال کنند.

وی اضافه کرد: البته قیمت‌ها در حدود یک ماه قبل ازعید مقداری بالا رفت اما خیلی از تولیدکنندگان گل‌فروشی‌ها کمک کردند و قیمت‌های‌شان را بالا نبردند اما برخی افراد سودجو هم بودند و قیمت‌شان را افزایش دادند. باید شرایطی را به وجود آوریم که مردم بیشتر به سمت گل و گیاه بیایند و قیمت‌ها را در حد توان خرید مردم کاهش دهیم.

39224

کلید واژه‌ها : افزایش قیمت - کاهش قیمت ها -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۴۰۲/قیمت_گل_و_گیاه_در_ایام_نوروز_چگونه_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: