Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@16:01:09 GMT

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان کشوری ظرف ماه آینده/حقوق اردیبهشت امروز واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۴۱۹/پرداخت_مابه_التفاوت_افزایش_حقوق_بازنشستگان_کشوری_ظرف_ماه_آینده_حقوق_اردیبهشت_امروز_واریز_می_شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری عصر امروز (یکشنبه) به حساب این افراد واریز می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : جمشید تقی زاده اظهار کرد: حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری عصر امروز (یکشنبه) به حساب این افراد واریز می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به گفته وی، احکام افزایش حقوق سالانه و همچنین همسان سازی حقوق بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۹۷ طی روزهای آینده صادر و مابه التفاوت مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری نیز با حقوق ماه آینده پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: ایسنا کد خبر: ۵۲۴۵۳۳ تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۴۱۹/پرداخت_مابه_التفاوت_افزایش_حقوق_بازنشستگان_کشوری_ظرف_ماه_آینده_حقوق_اردیبهشت_امروز_واریز_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: