Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@14:48:16 GMT

زمان اجرای ضریب افزایش حقوق فرهنگیان در سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۴۳۰/زمان_اجرای_ضریب_افزایش_حقوق_فرهنگیان_در_سال_۹۶

زمان اجرای ضریب افزایش حقوق فرهنگیان در سال ۹۶

بخشنامه تعیین ضریب حقوق کارکنان وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شده است که براین اساس افزایش ۱۰ درصدی حقوق فرهنگیان در سال ۹۶ اعمال خواهد شد. به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم بخشنامه تعیین ضریب حقوق کارکنان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابلاغ شد که بر این اساس ضریب حقوق سال 96 و حداقل و حداکثر حقوق مزایای مستمر شاغلان مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطابق این بخشنامه، ضریب حقوق سال 96 شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری 1.695 ریال است همچنین حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور در سال 96 به میزان 10 میلیون و 350 هزار ریال و حداکثر حقوق این کارکنان 7 برابر حقوق مذکور در این بند به میزان 72 میلیون و 450 هزار ریال خواهد بود.
در همین رابطه شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران به تسنیم گفت: این بخشنامه ناظر به افزایش 10 درصدی حقوق فرهنگیان در سال 96 است که با ابلاغ آن به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، آن را به واحد کارگزینی برای اجرا ارجاع کردیم.
وی افزود: نگارش این بخشنامه نیز به دست ما رسیده است تا براساس آن افزایش 10 درصدی حقوق فرهنگیان را در سال 96 اعمال کنیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا این افزایش حقوق از فروردین اعمال می‌شود؟ گفت:‌ حقوق فروردین بسته شده است و مجدد نمی‌توان احکام را صادر کرد و آن را در حقوق اردیبهشت اعمال خواهیم کرد.
به گزارش تسنیم، امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش نیز با ابلاغ اطلاعیه‌ای به استان‌ها خواستار صدور احکام افزایش ضریب سال جاری شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۴۳۰/زمان_اجرای_ضریب_افزایش_حقوق_فرهنگیان_در_سال_۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: