Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:24:10 GMT

بازسازی خانه های آسیب دیده از سیل در روستاهای نی ریز فارس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۴۵۳/بازسازی_خانه_های_آسیب_دیده_از_سیل_در_روستاهای_نی_ریز_فارس_آغاز_شد

بازسازی خانه های آسیب دیده از سیل در روستاهای نی ریز فارس آغاز شد

به گزارش ایرنا، خلیل رضاییان شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به شهرستان نی ریز در جمع خبرنگاران افزود: بارندگی های اواخر پارسال از یک سو، نعمت بزرگی بود و دریاچه سد چشمه عاشق در این شهرستان را پر کرد و از سوی دیگر، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس همچنین گفت: تلاش برای بازسازی جاده نی ریز – استهبان ادامه دارد و انتظار بر این است که در یک ماه آینده این محور ارتباطی از سمت نی ریز به استهبان بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بازسازی برگشت این محور ارتباطی نیز تابستان امسال پایان می یابد و تردد در آن از سرگرفته می شود.
شهرستان نی ریز در 192 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس 12 اردیبهشت ماه جاری به ایرنا گفته بود: بخش اول اعتبار و تسهیلات درنظر گرفته شده از سوی دولت برای بازسازی مسکن روستاییان خسارت دیده از سیل بهمن ماه پارسال، ابلاغ شده است و بازسازی این مکان های آسیب دیده بزودی آغاز می شود.
حسن فیاض پور افزود: در سیل بهمن ماه پارسال، واحدهای مسکن روستاییان فارس در شهرستان های نی ریز، داراب، جهرم، فسا، زرین دشت، قیروکارزین، خنج، فیروزآباد، لار، لامرد، مهر، فراشبند و کازرون و برخی مناطق شهری آسیب دید.
وی اظهار کرد: برای هر واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در روستاهای استان فارس 20 میلیون تومان تسهیلات کم بهره و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در گام نخست، بازسازی منازل روستاییان آسیب دیده از سیل در این استان آغاز می شود و در گام بعدی، منازل آسیب دیده در شهرها در دستور کار قرار خواهند گرفت.
بارندگی کم سابقه و پیاپی در بهمن ماه پارسال موجب جاری شدن سیلاب و بروز خسارت به واحدهای مسکونی و زیرساخت ها در برخی مناطق استان فارس شد.
7369/ 2027
خبرنگار: بهرام بشیری زاده ** انتشار: سیداحمد نجفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۴۵۳/بازسازی_خانه_های_آسیب_دیده_از_سیل_در_روستاهای_نی_ریز_فارس_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: