Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@03:10:10 GMT

فيليپين سفير آمريکا را در اين کشور احضار کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۶۸۱/فیلیپین_سفیر_آمریکا_را_در_این_کشور_احضار_کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ سخنگوي رودريگو دوترته رئيس جمهور فيليپين اعلام کرد اين کشور سفير آمريکا را پس از آنکه نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي آمريکا در ارزيابي جهاني خود از تهديدات، دوترته را در کنار سران کشورهاي کامبوج و تايلند قرار دادند، احضار کرد.
به گزارش آسوشيتدپرس از مانيل، هري روکو سخنگوي دوترته گفت سالوادور مديالديا وزير امور اجرايي در ديدار با سانگ کيم سفير آمريکا در مانيل، گزارش ارزيابي جهاني تهديدات که به وسيله نهادهاي امنيتي آمريکا تهيه شده است را مورد بحث قرارد اد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روکو روز جمعه گفت مديالديا از ديپلمات هاي فيليپيني مستقر در واشنگتن خواسته است اقدامات دوترته را به منظور ارتقاي توسعه اقتصادي و امنيت اين کشور در سايه رعايت تمام ابعاد قوانين، تشريح کنند.
در گزارش نهادهاي امنيتي امريکا آمده است، انتظار مي رود «تمايلات تماميت خواهانه» دربرخي از دولت هاي جنوب شرقي آسيا افزايش يابد و به اين نکته اشاره کرده است که دوترته از احتمال تعليق قانون اساسي خبر داده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۶۸۱/فیلیپین_سفیر_آمریکا_را_در_این_کشور_احضار_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: