Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:54:28 GMT

«دژخیم عاشق» انتشار یافت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۶۸۲/دژخیم_عاشق_انتشار_یافت

«دژخیم عاشق» انتشار یافت

رمان جنایی «دژخیم عاشق» نوشته تیرداد صادقیه منتشر شد.

به گزارش ایسنا این رمان در ۴۰۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه در انتشارات نگیما عرضه شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: اتفاق این رمان در لس‌آنجلس می‌افتد و تنها شخصیت ایرانی آن سروان پلیسی است که عاشق ایران است. در این رمان نویسنده در هم‌آمیختگی عشق و نفرت را چنان ماهرانه ارائه می‌کند که خواننده را به شگفتی وامی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمان این‌گونه آغاز می‌شود: شلاق چرمی سیاه زوزه‌کشان هوا را می‌شکافت و به شدت بر پشت لخت پیرمرد نگون‌بخت فرود می‌آمد، فریادهای دلخراش او سودی نداشت، پیرمرد به ستونی تکیه داده شده بود، دو مرد قوی‌هیکل از دو سو دست‌ها و بازوهای او را محکم گرفته بودند و روکو معاون ویلیام که در واقع بعد از او همه‌کاره دامداری ویلسام بود با شدت هرچه تمام‌تر شلاق را فرود می‌آورد.

نعره‌ای از پشت‌سر روکو بلند شد: دست نگهدار...!

مردی نسبتا چاق و قدبلند که کلاه بزرگ کابویی بر سر و جلیقه چرمی، پیراهن سفید و شلوار آبی پوشیده بود به روکو نزدیک شد و با عصبانیت شلاق را از دست او بیرون کشید و فریاد زد: کافیست!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۶۸۲/دژخیم_عاشق_انتشار_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: