Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:10:12 GMT

فیلیپین تحریم اعزام کارگران به کویت را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۶۸۶/فیلیپین_تحریم_اعزام_کارگران_به_کویت_را_لغو_کرد

رئیس ‌جمهور فیلیپین ممنوعیت اعزام کارگران این کشور به کویت را لغو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، هری روکو، سخنگوی ریاست جمهوری فیلیپین اعلام کرد، بنا بر درخواست روکو، فرستاده ویژه فیلیپین به کویت، رودریگو دوترته، رییس جمهور فیلیپین دستور داد، تحریم کامل اعزام کارگران فیلیپین به کویت لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات دولت فیلیپین یک روز پس از اعلام لغو تحریم اعزام کارگران ماهر و نیمه ماهر به کویت مطرح شد و لغو تحریم کامل شامل همه خدمات خواهد شد.

طبق گزارش رسانه‌های فیلیپین، دوترته به دنبال امضای توافق‌نامه کار مبنی بر حمایت از کارگران فیلیپین از آمادگی خود برای لغو تحریم اعزام کارگران این کشور به کویت خبر داد.

پیشتر  روکو به دنبال امضای توافق‌نامه میان دو کشور  مذکور گفته بود، تحریم اعزام کارگران ماهر و نیمه ماهر لغو خواهد شد اما شامل کارگران خانگی نمی‌شود.

حدود ۱۰ میلیون فیلیپینی در خارج کار می‌کنند و سالانه میلیاردها دلار ارز وارد اقتصاد این کشور می‌کنند. براساس آمار وزارت خارجه فیلیپین حدود ۲۶۲ هزار فیلیپینی در کویت کار می‌کنند که حدود ۶۰ درصد از آنها خدمتکاران زن در منزل هستند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۶۸۶/فیلیپین_تحریم_اعزام_کارگران_به_کویت_را_لغو_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: