Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:29:36 GMT

پرواز مسیر تهران به شیراز در اصفهان فرود آمد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۷۰۱/پرواز_مسیر_تهران_به_شیراز_در_اصفهان_فرود_آمد

پرواز مسیر تهران به شیراز در اصفهان فرود آمد

اصفهان - ایرنا - پرواز مسیر تهران به شیراز صبح روز چهارشنبه به دلیل شرایط نا مساعد جوی در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دلیل فرود این پرواز در اصفهان را شرایط نامناسب جوی درفرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز عنوان کرد.
بر اساس این اعلام پرواز شماره 4077 زاگرس مسیر تهران - شیراز ساعت 8و 10 دقیقه صبح در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست و پس از مساعد شدن وضعیت جوی ساعت 9 و 25 دقیقه صبح فرودگاه اصفهان را به مقصد شیراز ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا فرودگاه اصفهان بدلیل موقعیت جغرافیایی خاص و قرار گرفتن در مرکز کشور به عنوان فرودگاه کمکی سایر فرودگاه های کشور در برنامه پروازها قرار می گیرد .
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای دو باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۷۰۱/پرواز_مسیر_تهران_به_شیراز_در_اصفهان_فرود_آمد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: