Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@15:14:19 GMT

پرواز مسير تهران به شيراز در اصفهان فرود آمد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۷۰۳/پرواز_مسیر_تهران_به_شیراز_در_اصفهان_فرود_آمد

پرواز مسير تهران به شيراز در اصفهان فرود آمد

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - پرواز مسير تهران به شيراز صبح روز چهارشنبه به دليل شرايط نا مساعد جوي در فرودگاه اصفهان به زمين نشست.

روابط عمومي فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان دليل فرود اين پرواز در اصفهان را شرايط نامناسب جوي درفرودگاه بين المللي شهيد دستغيب شيراز عنوان کرد.
بر اساس اين اعلام پرواز شماره 4077 زاگرس مسير تهران - شيراز ساعت 8و 10 دقيقه صبح در فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان به زمين نشست و پس از مساعد شدن وضعيت جوي ساعت 9 و 25 دقيقه صبح فرودگاه اصفهان را به مقصد شيراز ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ايرنا فرودگاه اصفهان بدليل موقعيت جغرافيايي خاص و قرار گرفتن در مرکز کشور به عنوان فرودگاه کمکي ساير فرودگاه هاي کشور در برنامه پروازها قرار مي گيرد .
فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي در شرق اصفهان داراي دو باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جايگاه پذيرش انواع هواپيماي مسافربري و ترمينال پروازهاي داخلي و خارجي است.
7150 / 6022 خبرنگار: علي نعماني - انتشار دهنده : عمادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۷۰۳/پرواز_مسیر_تهران_به_شیراز_در_اصفهان_فرود_آمد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: