Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@14:44:08 GMT

پرواز‌های فرودگاه آبادان به مقصد شیراز و اصفهان لغو شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۷۰۷/پرواز_های_فرودگاه_آبادان_به_مقصد_شیراز_و_اصفهان_لغو_شد

پرواز‌های فرودگاه آبادان به مقصد شیراز و اصفهان لغو شد

پرواز‌های فرودگاه آبادان به مقصد شیراز و اصفهان که قرار بود با هواپیما‌های ATR انجام شود لغو شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشور، مبنی بر لغو تمامی پروازهای شرکت آسمان با هواپیماهای ATR، دو پرواز فرودگاه آبادان به مقصد شهرهای شیراز و اصفهان لغو شد.

بر همین اساس، پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از مبدأ آبادان به شیراز و آبادان به اصفهان و همچنین مسیرهای مخالف که با هواپیمای ATR انجام می‌شدند تا اطلاع ثانوی باطل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروازها قرار بود امروز جمعه از ساعت 13 و 20 دقیقه به مقصد شیراز و 17 و 50 دقیقه به مقصد اصفهان انجام شوند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۷۰۷/پرواز_های_فرودگاه_آبادان_به_مقصد_شیراز_و_اصفهان_لغو_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: