Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:59:42 GMT

وکیل گیلانی: از چوگان‌بازان ایران راضیم/ با کمبود بودجه مواجهیم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۷۷۵/وکیل_گیلانی_از_چوگان_بازان_ایران_راضیم_با_کمبود_بودجه_مواجهیم

رییس فدراسیون چوگان با ابراز رضایت از عملکرد چوگان‌بازان ایران در مقابل هند، گفت: نفرات ما جوان و بی‌تجربه بودند و شکست نزدیک مقابل نفرات با تجربه هند نتیجه بدی نیست.

گلنار وکیل گیلانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیم‌ ‌ملی چوگان ایران مقابل هند در نخستین بازی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تهران، اظهار کرد: نفرات تیم‌ ‌ملی چوگان ایران همگی جوان و کم تجربه هستند و برای اولین‌بار بود که مقابل یک تیم خارجی به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل از تجربه کافی نسبت به رقبا برخوردار نبودند و همین موضوع تاثیر زیادی در شکست نزدیک ایران داشت.

رییس فدراسیون چوگان، تصریح کرد: با وجود این نفرات ما بسیار عالی کار کردند و حتی تیم‌های خارجی شرکت کننده در این رقابت‌ها از نحوه کار چوگان‌بازان ایران بسیار راضی بودند. تیم‌های خارجی شرکت کننده در این رقابت‌ها همگی از نفرات با تجربه و میدان دیده استفاده می‌کنند که در مسابقات مختلف مقدماتی جام جهانی و جام جهانی شرکت داشتند. بنابراین شکست با اختلاف دو گل مقابل هند نتیجه‌ بسیار خوبی برای تیم ایران بود و مطمئنا با حمایت‌های بیش‌تر چوگان‌بازان ایران حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. تیم‌های خارجی با دیدن بازی نفرات ایران باورشان نمی‌شد که چوگان بازان ایران تا این حد مسلط و خوب بازی کنند.

وی به استقبال خوب علاقمندان به چوگان از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اشاره کرد و گفت‌: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شد و مردم علاقمند با حضور در باشگاه قصرفیروزه حمایت خود را از این رشته کهن ایرانی که ریشه در فرهنگ ما دارد اعلام کردند. اقدامات بسیار خوبی برای همگانی کردن رشته چوگان در سراسر کشور انجام شده است که نوید روزهای خوب برای این رشته را می‌دهد.

وکیل گیلانی درباره نحوه میزبانی ایران از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و ارزیابی تیم‌های شرکت کننده از آن، گفت‌: میزبانی ایران از سه تیم هند، پاکستان و آفریقای جنوبی به همراه مسوولان فدراسیون جهانی بسیار خوب بوده است و خوشبختانه همه آن‌ها از این موضوع ابراز رضایت دارند. تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا بتوانیم میزبانی خوبی از این رقابت‌ها در شان نام ایران داشته باشیم و خوشحالم که این اتفاق به بهترین شکل رخ داد.

رییس فدراسیون چوگان درباره میزان حمایت وزارت ورزش و جوانان گفت‌: وزارت ورزش بودجه اختصاصی برای این مسابقات به فدراسیون نداد، اما مقدار بیشتری از بودجه خودمان را تخصیص دادند که همین امر کمک زیادی به ما بود. ضمن این که نقش حامیان مالی در تامین منابع مالی نیز بسیار اثرگذار بود.

وی درباره سرانجام مربی آرژانتینی در ایران و این که آیا او پس از این مسابقات راهی کشورش می‌شود یا خیر؟ گفت‌: ما با دو مربی آرژانتینی تا پایان همین مسابقات قرارداد داریم و آن‌ها پس از این رقابت‌ها عازم کشورشان خواهند شد. باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بتوانیم یک مربی خوب برای تیم‌ ‌ملی استخدام کنیم، اما منابع مالی اجازه نمی‌دهد با خیال آسوده در این راه گام برداریم.

وکیل گیلانی در پایان درباره برنامه تیم‌ ‌ملی چوگان، گفت‌: قصد داشتیم مسابقات منطقه E که شامل غرب آسیا و آفریقا می‌شود را اواخر تابستان میزبانی کنیم، اما به دلیل کمبود منابع مالی فکر نمی‌کنم بتوانیم میزبان این رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۷۷۵/وکیل_گیلانی_از_چوگان_بازان_ایران_راضیم_با_کمبود_بودجه_مواجهیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: