Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@16:29:39 GMT

وکیل گیلانی: دیدار مقابل هند نشان داد چوگان ایران روزهای درخشانی پیش‌رو دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۷۷۶/وکیل_گیلانی_دیدار_مقابل_هند_نشان_داد_چوگان_ایران_روزهای_درخشانی_پیش_رو_دارد

وکیل گیلانی: دیدار مقابل هند نشان داد چوگان ایران روزهای درخشانی پیش‌رو دارد

به گزارش وانانیوز، «گلنار وکیل گیلانی» در حاشیه بازی‌های مقدماتی یازدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی چوگان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، از پیشرفت تیم ملی چوگان در رقابت های معتبر بین المللی ابراز رضایت کرد و تلاش آنها در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هندوستان را بسیار خوب و قابل قبول توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فدراسیون چوگان توضیح داد: تیم ملی چوگان انسجام خوبی پیدا کرده و پیشرفت کاملاً محسوسی داشته بطوری که نحوه بازی مقابل هندوستان نشان داد که تیم ملی روزهای بسیار موفق‌تر و روشن‌تری را پیش رو دارد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین رویدادهای مربوط به چوگان در حال برگزاری است، اظهار داشت: میزبانی بازیهای مقدماتی جام جهانی چوگان رونق خوبی را در رشته چوگان به وجود آورد از طرفی آزمون بسیار خوبی برای فدراسیون محسوب می شود که بتوانیم از این پس شرایط بهتری را برای پییشرفت چوگان فراهم کنیم از همه مهمتر تیم ملی با توجه به برنامه هایی که سپری کرد به آمادگی خوبی رسیده تا جاییکه ما حتی شانس پیروزی در مقابل تیم قدر هندوستان را هم داشتیم ولی از نتیجه ای که به دست آمد ناراضی نیستم و حتی ملی پوشان را به دلیل نمایش قابل قبولی که داشتند تحسین می کنم.
رییس فدراسیون چوگان در ادامه درباره بازی ایران و هندوستان توضیح داد: با توجه به این مهم که نخستین حضور در رقابتهای جهانی را تجربه می‌کنیم و با نتیجه بسیار نزدیک مقابل تیم پر قدرت هند شکست خوردیم به بازی های آینده تیم امیدواریم حتی همچنان به فکر صعود از این گروه هستیم و دو رقابت باقیمانده با پاکستان و آفریقای جنوبی را بدون شک بازیکنان ملی پوش چوگان ایران با قدرت بازی خواهند کرد.
وکیل گیلانی آینده تیم ملی چوگان را خوب توصیف و تصریح کرد: برنامه ریزی های فدراسیون باعث پیشرفت تیم ملی چوگان شده و مطمئن باشید در آینده از تیم ملی چوگان بیشتر خواهید شنید چرا که ما تازه اول راه هستیم و از این پس به تیم ملی چوگان به صورت ویژه نگاه می کنیم.
رییس فدراسیون چوگان با بیان اینکه ایران مهد چوگان است از اقبال مردم به این رشته ایرانی ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحالم که مردم بیش از قبل نسبت به چوگان شناخت پیدا کردند و در این مسابقات هم با حضور خود، ملی پوشان را یاری رساندند، از طرفی بسیاری از مردم به دلیل ایرانی بودن چوگان، در طی یکسال اخیر با شور و اشتیاق مسابقات ما را دنبال می کنند و تعصب به این رشته افزایش پیدا کرده است.«گلنار وکیل گیلانی» نقش رسانه های مختلف را در حمایت از میزبانی ایران و همچنین رونق چوگان ستایش و ابراز امیدواری کرد چوگان ایرانی به جایگاه واقعی خودش دست پیدا کند.
تیم ملی چوگان ایران در نخستین دیدار از گروه مقدماتی برای صعود به جام جهانی استرالیا در زمین قصر فیروزه تهران از ساعت 17 به مصاف هند رفت و با نتیجه 10 بر 8 شکست خورد .دومین بازی ایران در این مرحله چهارشنبه 14 تیرماه از ساعت 17 در باشگاه ذوالجناح نزاجا مقابل پاکستان برگزار می شود و در روز پایانی این رقابتها جمعه 16 تیرماه از ساعت 17 ایران به مصاف آفریقای جنوبی می رود.در پایان این مرحله تیم اول به یازدهمین دوره رقابت های جام جهانی چوگان صعود می کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۷۷۶/وکیل_گیلانی_دیدار_مقابل_هند_نشان_داد_چوگان_ایران_روزهای_درخشانی_پیش_رو_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: