Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@14:06:12 GMT

ورود مجلس شورای اسلامی به موضوع برکناری وکیل‌گیلانی از ریاست فدراسیون چوگان+ سند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۷۷۷/ورود_مجلس_شورای_اسلامی_به_موضوع_برکناری_وکیل_گیلانی_از_ریاست_فدراسیون_چوگان_سند

ورود مجلس شورای اسلامی به موضوع برکناری وکیل‌گیلانی از ریاست فدراسیون چوگان+ سند

خبرگزاری میزان- تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص ابهامات برکناری رئیس سابق فدراسیون چوان به وزیر ورزش تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از این که وزارت ورزش، گلنار وکیل گیلانی را از ریاست فدراسیون چوگان برکنار شد ابهامات زیادی در خصوص این برکناری به وجود آمد. وکیل‌گیلانی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان مدعی شد که «مسئولان وزارت ورزش به خاطر انتشار تصاویر خصوصی‌اش، وی را تحت فشار قرار دادند تا استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در نهایت وزارت ورزش بدون این که خبر برکناری وکیل‌گیلانی را اعلام کند حمیرا اسدی را به عنوان سرپرست فدراسیون چوگان انتخاب کرد.

عزل و نصب صورت گرفته در فدراسیون چوگان و ابهامات مربوط به آن باعث شد تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر ورزش از وی خواستند در خصوص برکناری وکیل‌گیلانی از ریاست این فدراسیون توضیح دهد.

در نهایت این تکذر کتبی در صحن علنی مجلس قرائت شد و سیده فاطمه زرآبادی نماینده مردم قزوین و سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران به وزیر ورزش و جوانان در خصوص دلایل حذف رئیس فدراسیون چوگان تذکر دادند.

در این تذکر آمده است:«دلایل عزل روشن نمی‌باشد و برای عزل علاوه بر مدارک و مستندات باید مراحلی طی شود که در مورد مذکور هیج کدام از این مراحل ظی نشده است.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۷۷۷/ورود_مجلس_شورای_اسلامی_به_موضوع_برکناری_وکیل_گیلانی_از_ریاست_فدراسیون_چوگان_سند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: