Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:44:57 GMT

ورود مجلس شوراي اسلامي به موضوع برکناري وکيل‌گيلاني از رياست فدراسيون چوگان+ سند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۷۷۸/ورود_مجلس_شورای_اسلامی_به_موضوع_برکناری_وکیل_گیلانی_از_ریاست_فدراسیون_چوگان_سند

ورود مجلس شوراي اسلامي به موضوع برکناري وکيل‌گيلاني از رياست فدراسيون چوگان+ سند

خبرگزاري آريا - تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در خصوص ابهامات برکناري رئيس سابق فدراسيون چوان به وزير ورزش تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، پس از اين که وزارت ورزش، گلنار وکيل گيلاني را از رياست فدراسيون چوگان برکنار شد ابهامات زيادي در خصوص اين برکناري به وجود آمد. وکيل‌گيلاني در گفت‌وگو با خبرنگار ميزان مدعي شد که «مسئولان وزارت ورزش به خاطر انتشار تصاوير خصوصي‌اش، وي را تحت فشار قرار دادند تا استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
در نهايت وزارت ورزش بدون اين که خبر برکناري وکيل‌گيلاني را اعلام کند حميرا اسدي را به عنوان سرپرست فدراسيون چوگان انتخاب کرد.
عزل و نصب صورت گرفته در فدراسيون چوگان و ابهامات مربوط به آن باعث شد تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، در تذکري به وزير ورزش از وي خواستند در خصوص برکناري وکيل‌گيلاني از رياست اين فدراسيون توضيح دهد.
در نهايت اين تکذر کتبي در صحن علني مجلس قرائت شد و سيده فاطمه زرآبادي نماينده مردم قزوين و سيده فاطمه حسيني نماينده مردم تهران به وزير ورزش و جوانان در خصوص دلايل حذف رئيس فدراسيون چوگان تذکر دادند.
در اين تذکر آمده است:«دلايل عزل روشن نمي‌باشد و براي عزل علاوه بر مدارک و مستندات بايد مراحلي طي شود که در مورد مذکور هيج کدام از اين مراحل ظي نشده است.»

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۷۷۸/ورود_مجلس_شورای_اسلامی_به_موضوع_برکناری_وکیل_گیلانی_از_ریاست_فدراسیون_چوگان_سند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: