Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@06:57:12 GMT

اکران فیلم بانوی گل سرخ و تجلیل از بانوان برتر شهرستان بردسیر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۸۰۶/اکران_فیلم_بانوی_گل_سرخ_و_تجلیل_از_بانوان_برتر_شهرستان_بردسیر

اکران فیلم بانوی گل سرخ و تجلیل از بانوان برتر شهرستان بردسیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ نجف پور فرمانداربردسیر گفت: یاد و خاطره مرحوم صنعتی و همسرش شهیندخت صنعتی بانوی کارآفرین به تحول عظیم کارآفرینی در بخش لاله زار اشاره کرد و گفت این بزرگواران با ایثار و از خودگذشتی کشت گل محمدی را بنیان گذاشتند.


وی اظهار داشت :بانوان کارآفرین همچون شهین دخت صنعتی باید به عنوان الگوی موفق و برتر کارافرینی به جوانان معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:جوانان و بانوان ما با الگوبرداری از کارآفرینانی همچون شهین دخت صنعتی معروف به بانو گل سرخ باید بدنبال کارآفرینی و اشتغال زایی باشند.


وی اظهار داشت:به همت بانوی گل سرخ و همسرش همایون صنعتی و ایجاد تحول بزرگ در زمینه اشتغال زایی در بخش لاله زار می توان گفت این منطقه کمترین نرخ بیکاری را در استان دارا می باشد.


فرماندار ادامه داد: فرآیند کشت گل محمدی و گلاب گیری در ابتدا بصورت سنتی و بعدا با راه اندازی کارخانه گلاب زهرا صورت صنعتی و با ارتقاکیفیت استاندارسازی به عنوان ارگانیک ترین محصول گل تولیدی که به کشورهای اروپایی صادر میشد ادامه یافت.


وی در پایان اظهارداشت: به همت و تلاش بانوی گل سرخ و همسرش در حال حاضر 27کارخانه و کارگاه صنعتی؛نیمه صنعتی و سنتی با 7هزار تن تولید گل و تبدیل آن به گلاب در شهرستان وجود دارد.


گفتنی است: در پایان این مراسم از بانوان برتر و کارآفرین شهرستان تجلیل شد.

 


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۸۰۶/اکران_فیلم_بانوی_گل_سرخ_و_تجلیل_از_بانوان_برتر_شهرستان_بردسیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: