Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:26:26 GMT

رونمایی از پیراهن فصل آینده بارسلونا با اسم و شماره کوتینیو + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۸۴۱/رونمایی_از_پیراهن_فصل_آینده_بارسلونا_با_اسم_و_شماره_کوتینیو_عکس

رونمایی از پیراهن فصل آینده بارسلونا با اسم و شماره کوتینیو + عکس

تصویر منتشر شده از پیراهن فصل آینده بارسلونا، شماره پیراهن ستاره جدید این تیم را هم مشخص کرد. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «فوتی هدلاینز» با انتتشار پیراهنی از تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد آبی‌واناری‌ها از این پیراهن در فصل 19-2018 استفاده خواهند کرد، پیراهنی که طرح راه‌راه‌های سنتی آبی‌واناری در آن همچنان به چشم می‌خورد و آستین و شانه‌های این پیراهن آبی یکدست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصویری که این سایت از پیراهن بارسلونا منتشر کرده، نام فیلیپه کوتینیو، خرید جدید بارسلونا با شماره «7» روی آن دیده می‌شود. این شماره پیش از این متعلق به آردا توران بود، اما با جدایی این هافبک ترکیه‌ای که در همین زمستان به تیم استانبول باشاک‌شهیر ملحق شد، اکنون این پیراهن در دسترس کوتینیو است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا فیلیپه کوتینیو

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۸۴۱/رونمایی_از_پیراهن_فصل_آینده_بارسلونا_با_اسم_و_شماره_کوتینیو_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: