Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@02:19:23 GMT

فروش پيراهن بارسلونا با نام کوتينيو در وب سايت نايک

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۸۴۶/فروش_پیراهن_بارسلونا_با_نام_کوتینیو_در_وب_سایت_نایک

فروش پيراهن بارسلونا با نام کوتينيو در وب سايت نايک

خبرگزاري آريا- وب سايت شرکت نايک در اقدامي غير منتظره، پيراهن بارسلونا را با نام فيلبيپه کوتينيو براي فروش گذاشت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، وب سايت شرکت نايک با انتشار عکسي از پيراهن بارسلونا با نام کوتينيو, اعلام کرده که کار انتقال فيليپه کوتينيو به بارسلونا تمام شده و اين بازيکن از الان به بعد عضوي از خانواده کاتالان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رد شدن پيشنهادهاي متعدد کمتر از 100 ميليون پوند براي کوتينيو در تابستان گذشته, سوال هاي زيادي در مورد آينده فيليپه کوتينيو در آنفيلد شکل گرفته است.
روز شنبه شرکت نايک در وب سايت خود يک دست پيراهن بارسلونا را که داراي نام فيليپه کوتينيو بود؛ براي فروش به نمايش گذاشت و بدين ترتيب کمپاني نايک با فروش پيراهن بارسلوناي فيليپ کوتينيو خبر آمدن اين بازيکن به جمع آبي اناري ها را تائيد کرد در حالي که طرفداران بارسلونا و به خصوص ليورپول پس از انتشار اين مطلب در وب سايت رسمي نايک در رابطه با اين انتقال شگفت زده شدند.
تبليغ فروشِ پيراهن بارسلونا با نام کوتينيو در وب سايت شرکت نايک حاوي اين تيتر است:"جايي که جادويي رخ مي دهد. فيليپه کوتينيو آماده است تا نيوکمپ را روشن کند. پيراهن فصل 2018-2017 بارسلونا را با نام اين جادوگر بخريد. سريع اقدام کنيد، اين پيراهن فقط تا شش ژانويه براي فروش در دسترس خواهد بود."
با آغاز نقل و انتقالات، فيليپه کوتينيو هم ليورپول را به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد. اما لازم به گفتن است که پيراهن ليورپول با نام کوتينيو در حال حاضر در فروشگاه رسمي باشگاه ليورپول وجود دارد و ستاره برزيلي هنوز بازيکن قرمزهاي آنفيلدي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۸۴۶/فروش_پیراهن_بارسلونا_با_نام_کوتینیو_در_وب_سایت_نایک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: