Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:37:13 GMT

طرح پیراهن جدید بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای فصل آینده لو رفت + تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۸۵۰/طرح_پیراهن_جدید_بارسلونا_و_اتلتیکو_مادرید_برای_فصل_آینده_لو_رفت_تصاویر

طرح پیراهن جدید بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای فصل آینده لو رفت + تصاویر

یک سایت اینترنتی از طرح پیراهن‌های جدید آبی‌واناری‌های کاتالونیا و روخی بلانکو در فصل ۱۸-۲۰۱۹ رونمایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس اسپانیا، سایت فوتی‌هدلاینز از طرح پیراهن جدید تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای فصل 19-2018 رونمایی کرده است.

برخلاف پیراهن جدید بارسلونا، طرح اصلی پیراهن اتلتیکو مادرید تفاوت خاصی با پیراهن‌های فصل گذشته‌اش ندارد و راه‌راه‌های قرمز و سفید برجسته‌ترین بخش از این پیراهن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع تنها تفاوت در پیراهن اصلی شاگردان دیه‌گو سیمئونه در فصل آینده با پیراهن فعلی‌شان، جابجایی جزئی نوارهای قرمز و سفید روی این پیراهن  است.

پیراهن‌های جدید بارسلونا اما طبق ادعای سایت فوتی هدلاینز دچار تغییر و تحول کلی خواهد شد به نحوی که روی آن دیگری خبری از راه‌راه‌های آبی و اناری نیست.

تصاویر پیراهن‌های جدید اتلتیکومادرید و بارسلونا را در زیر مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۸۵۰/طرح_پیراهن_جدید_بارسلونا_و_اتلتیکو_مادرید_برای_فصل_آینده_لو_رفت_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: