Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@11:27:59 GMT

توافق ماسچرانو با یک تیم چینی برای ترک بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۸۵۶/توافق_ماسچرانو_با_یک_تیم_چینی_برای_ترک_بارسلونا

توافق ماسچرانو با یک تیم چینی برای ترک بارسلونا

هافبک دفاعی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا طبق ادعای یک سایت اروپایی در آستانه پیوستن به یک تیم چینی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ESPN، خاویر ماسچرانو با باشگاه هبئی چاینا فورچون چین برای عقد قراردادی 10 میلیون یورویی به توافق رسیده است.

این سایت با استناد به گزارشی که یکی از شبکه‌های تلویزیونی آرژانتین منتشر کرده، مدعی شده است که ماسچرانو - کسی که تا سال 2019 با بارسلونا قرارداد دارد - با بارسایی‌ها به توافق رسیده است که زودتر از پایان قراردادش نوکمپ را ترک کند و با هبئی قراردادی دو ساله ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا، روند مذاکرات به مراحل پایانی خود رسیده است و دو نماینده از باشگاه هبئی هم به بارسلونا سفر کرده‌اند تا مقدمات انتقال این بازیکن به چین را فراهم کنند. ظاهراً پس از رد شدن پیشنهاد اول هبئی، این دو نفر به اسپانیا رفته‌اند تا پیشنهاد دوم را که 10 میلیون یورست به اطلاع مسئولان باشگاه برسانند و رضایت آنها هم جلب شده است.

در صورت تأیید نهایی انتقال ماسچرانو از بارسلونا او در فاصله روزهای اول ژانویه تا 28 فوریه می‌تواند راهی هبئی شود.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۸۵۶/توافق_ماسچرانو_با_یک_تیم_چینی_برای_ترک_بارسلونا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: