Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@18:38:43 GMT

تيم مهاباد قهرمان مسابقات مچ اندازي آذربايجان غربي

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۸۶۴/تیم_مهاباد_قهرمان_مسابقات_مچ_اندازی_آذربایجان_غربی

تيم مهاباد قهرمان مسابقات مچ اندازي آذربايجان غربي

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- رئيس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تيم مچ اندازي اين شهرستان مقام نخست مسابقات مچ اندازي آذربايجان غربي را کسب کرد.

قرني مصطفي پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مسابقات در 2 بخش راست دست و چپ دست با حضور 95 ورزشکار از آذربايجان غربي و در قالب 11 تيم به ميزباني شهرستان مهاباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: تيم مچ اندازي شهرستان مهاباد با 18 ورزشکار در 9 وزن و در 2 کلاس راست دست و چپ دست با مجموع 10 طلا، 6 نقره و 2 برنز با اقتدار مقام اول اين رقابت ها را کسب کند.
وي اعلام کرد: تيم هاي مهاباد با 74، سردشت با 54 و نالوس اشنويه با 34 امتياز در بخش راست دست مقام هاي اول تا سوم را از آن خود کردند.
وي افزود: در بخش چپ دست نيز تيم مهاباد با 69 امتياز به مقام اول رسيد و تيم هاي سردشت با 49 و مياندوآب با 26 امتياز به مقام هاي دوم و سوم رسيدند.
وي ادامه داد: محمد عبدالله زاده مربي گري تيم مهاباد را برعهده داشت.
به گزارش ايرنا اين مسابقات 2 روزه در سالن حجاب مهاباد برگزار شد؛ مهاباد با 237 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
3093/2093
**خبر: پيمان پاکزاد ** تنظيم کننده: توحيد محمودپور ** انتشار: صابر چهرقاني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۸۶۴/تیم_مهاباد_قهرمان_مسابقات_مچ_اندازی_آذربایجان_غربی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: