Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@06:52:54 GMT

زنده کردن نماد طاغوت در 38 امین بهار پیروزی انقلاب/ طراحی های فضائی بنیاد شهید کشور برای تبلیغ انقلاب یا رژیم ستم شاهی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۹۹۹/زنده_کردن_نماد_طاغوت_در_۳۸_امین_بهار_پیروزی_انقلاب_طراحی_های_فضائی_بنیاد_شهید_کشور_برای_تبلیغ_انقلاب_یا_رژیم_ستم_شاهی

کج سلیقگی مسئولان فرهنگی بنیاد شهید کشوری و همچنین توزیع کنندگان کلاه هایی با نماد شیر و خورشید طاغوتی در بین راه پیمائی کنندگان 22 بهمن ناگفته پیدا است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۹۹۹/زنده_کردن_نماد_طاغوت_در_۳۸_امین_بهار_پیروزی_انقلاب_طراحی_های_فضائی_بنیاد_شهید_کشور_برای_تبلیغ_انقلاب_یا_رژیم_ستم_شاهی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: