Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@08:18:47 GMT

بهترین طراحی‌های صنعت خودرو در سال 2017 (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۳۰۰۱/بهترین_طراحی_های_صنعت_خودرو_در_سال_۲۰۱۷_عکس

بهترین طراحی‌های صنعت خودرو در سال 2017 (+عکس)

پول‌نیوز -تعدادی از مؤسسات و سازمان‌ها وجود دارند که بهترین طراحی‌های صنعت خودرو را انتخاب و معرفی می‌کنند؛ اما اولین و آخرین حرف در این زمینه را جوایز Red Dot می‌زند و این موسسه امسال نیز بهترین طراحی‌ها را معرفی کرده است.



علاوه بر جوایز استاندارد Red Dot و موارد قابل‌احترام هر سال، این موسسه‌ی آلمانی بهترین هر سال را نیز معرفی می‌کند؛ و امسال نیز چهار خودرو به عنوان دارنده‌ی بهترین طراحی‌های صنعت خودرو اعلام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بهترین جایزه‌ی Red Dot در سال 2017 به رودستر تولید محدود فراری J50، مزدا MX-5 RF تارگا، کیا اپتیما اسپورت واگن و کراس اوور آئودی Q2 تعلق یافته است. شایان ذکر است در بخش موتورسیکلت‌ها نیز یاماها XSR900 برنده‌ی جایزه‌ی یاد شده می‌باشد.




جوایز امسال به ویژه برای فراری و کیا خبری خوب به شمار می‌رود زیرا سال پیش این دو شرکت با خودروهای 488 GTB و اپتیما نیز برنده‌ی همین جایزه شده بودند. اوضاع برای فراری در این بخش بسیار خوب بوده به گونه‌ای که FXX K تنها خودرویی بوده که در سال 2015 بهترین جایزه طراحی را برنده شده است.




سال پیش جوایزی نیز از سوی Red Dot به کیا اسپورتیج، اشکودا ساپرب Combi، هیوندای آیونیک، ولوو S90، فیات تورو، مرسدس بنز C کلاس کوپه، پژو تراولر/سیتروئن اسپیس تورر، آئودی A4، Q7 و R8، ب ام و X1، M2 و سری 7 اهدا شد.



باقی مانده‌ی جوایز Red Dot و خودروهای قابل‌احترام در ماه جولای در گالا اعلام خواهند شد اما قبلاً سئات تأیید کرده که با ایبیزای جدید خود برنده‌ی یکی از جوایز شده است.


منبع:پدال

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۳۰۰۱/بهترین_طراحی_های_صنعت_خودرو_در_سال_۲۰۱۷_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: