Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@06:59:17 GMT

طراحي هاي زيباي تراس و بالکن

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۳۰۰۲/طراحی_های_زیبای_تراس_و_بالکن

خبرگزاري آريا -
از کفپوش هاي متنوعي همچون کاشي و سراميک، چوب، جمن مصنوعي، سنگ و... استفاده نماييد

انتخاب نرده و حفاظ مناسب براي تراس و بالکن
يکي ديگر از المان هاي پراهميت در طراحي تراس و بالکن انتخاب نرده و حفاظ مناسب براي فضاي بيروني شما مي باشد. نرده حفاظ انتخابي شما علاوه بر اينکه بايد استاندارد لازم در غالب حفاظت در برابر حوادثي مانند ليزخوردن و پرت شدن از ارتفاع را داشته باشد بايد در عين زيبايي غيرقابل نفوذ نيز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرده هاي چوبي و شيشه بالکن و نرده هاي فلزي امروزه يکي از پر طرفدارترين انواع نرده و حفاظ براي طراحي تراس و بالکن مي باشد.


يکي از پر طرفدارترين انواع نرده و حفاظ براي طراحي تراس و بالکن مي باشد

انتخاب سايبان مناسب براي تراس و بالکن
سايبان يکي از مبلمان کاربردي فضاي بيروني مي باشد که در انتخاب آن براي فضاي تراس و بالکن تان بايد حتما ابعاد فضايي تان را در نظر بگيريد، همچنين توجه داشته باشيد که سايبان انتخابي تان بايد متناسب با کاربرد فضاي بيروني تان و ميزان تابش آفتاب انتخاب شود.


در انتخاب سايبان براي فضاي تراس و بالکن تان بايد حتما ابعاد فضايي تان را در نظر بگيريد

انتخاب آبنما مناسب براي تراس و بالکن
آبنما يکي از المان هاي الحاقي به فضاي تراس و بالکن مي باشد که بهتر است براي تراس هاي بزرگ از آن استفاده نماييد، اما مي توانيد با توجه به ابعاد فضايي تان از آبنماهاي ديواري و يا ترکيبي براي طراحي تراس و بالکن تان استفاده کنيد.


آبنما يکي از المان هاي الحاقي به فضاي تراس و بالکن مي باشد

انتخاب گلدان مناسب براي طراحي بالکن و تراس
گل و گياه يکي از عناصر پر اهميت در طراحي فضاي تراس و بالکن مي باشد. بنابراين بايد در طراحي فضاي تراس و بالکن توجه ويژه اي به آن ها داشته باشيد. براي انتخاب گلدان مناسب براي دکوراسيون فضاي بيروني تان بايد به ابعاد فضاي تراستان دقت داشته باشيد، به طور مثال انواع گلدان هاي ديواري و يا گلدان هاي اويزي مي تواند براي تراس هاي کوچک بسيار پر کاربرد باشد. همچنين فلاورباکس ها گزينه ي مناسب ديگري براي بالکن هاي نسبتا بزرگتر مي باشند که مي توانيد با توجه به تم فضايي تان انواع چوبي، فلزي، بتني يا حتي پلاستيکي را براي فضاي بيروني تان انتخاب کنيد.


گل و گياه يکي از عناصر پر اهميت در طراحي فضاي تراس و بالکن مي باشد

انتخاب نورپردازي مناسب براي طراحي بالکن و تراس
نورپردازي يکي از المان هاي تاثير گذار در هر فضايي است که در طراحي فضاي تراس و بالکن هم بايد به آن توجه ويژه شود. در نورپردازي فضاي بيروني مي توانيد از نورهاي نفطه اي و يا روشنايي هاي ريسه اي استفاده کنيد تا فضاي رويايي تري براي خود و عزيزانتان فراهم کنيد.


در طراحي فضاي تراس و بالکن هم بايد به نورپردازي توجه ويژه شود

انتخاب مبلمان مناسب براي طراحي بالکن و تراس
تعبيه مبلمان مناسب فضاي باز آخرين ترفند براي داشتن يک بالکن تمام عيار مي باشد. در انتخاب مبلمان فضاي باز دقت داشته باشيد که مي توانيد با خريدن يک دست مبلمان باکيفيت و راحت مخصوص فضاي بيروني راحتي فضاي اتاق نشيمن را به فضاي بيروني بياوريد و از طراحي تراس و بالکن تان لذت کافي را ببريد.


انتخاب مبلمان مناسب فضاي باز آخرين ترفند براي داشتن يک بالکن تمام عيار مي باشد

منبع : chidaneh.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۳۰۰۲/طراحی_های_زیبای_تراس_و_بالکن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: