Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:45:04 GMT

برای فصل جدید فوتبال دسته یک کشور سهراب بختیاری‌زاده سرمربی صبای قم شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۳۰۰۷/برای_فصل_جدید_فوتبال_دسته_یک_کشور_سهراب_بختیاری_زاده_سرمربی_صبای_قم_شد

برای فصل جدید فوتبال دسته یک کشور سهراب بختیاری‌زاده سرمربی صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه رسما با جدال 16 مدعی قهرمانی آغاز می‌شود، دوره جدید بازی‌های لیگ آزادگان نیز بین 18 تیم قرعه‌کشی شد.

در شرایطی که تیم صبای قم هنوز بین لیگ برتر و لیگ دسته اول جام آزادگان به صورت صد در صد حضور در یکی از این دو لیگ را مشخص نکرده اما با اعلام رسمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، رسما سرمربی جدید این تیم برای دوره جدید فوتبال باشگاه‌های ایران معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله بعد از قرعه‌کشی فصل جدید لیگ دسته اول جام آزادگان و در فاصله کمتر از دو روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر، سهراب بختیاری‌زاده در فصل جدید رقابت‌های قهرمانی فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم منصوب شد.

محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با تایید خبر سرمربیگری بختیاری‌زاده در تیم صبای قم، به زمان شروع برنامه‌های آماده‌سازی صبا برای فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور نیز اشاره و بیان کرد: صبا با هدایت بختیاری‌زاده از روز جمعه ششم مرداد ماه تمرینات خود را آغاز می‌کند.

سهراب بختیاری‌زاده متولد 20 شهریور 1351 در اهواز است و فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را بر عهده داشته است.

بختیاری‌زاده سابقه بازی در تیم‌های مطرح 16 دوره سپری شده فوتبال باشگاه‌های برتر ایران نظیر استقلال تهران، صبای قم و فولاد خوزستان را دارد و چندین فصل در عضویت تیم فوتبال صبای قم بود و با صبا قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران را نیز تجربه کرده است.

بختیاری‌زاده که چند فصل کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود، همچنین با سابقه حضور در جام جهانی فوتبال 2006 و جام ملت‌های آسیا 2000، به همراه تیم ملی فوتبال ایران، در جام جهانی 2006 یکی از گلزنان ایران بود و در مسابقه سوم ایران برابر آنگولا تک گل تساوی بخش ایران را به ثمر رساند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۳۰۰۷/برای_فصل_جدید_فوتبال_دسته_یک_کشور_سهراب_بختیاری_زاده_سرمربی_صبای_قم_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: