Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@19:26:41 GMT

کارلوس کی‌روش دن گاسپار را نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۴۹/کارلوس_کی_روش_دن_گاسپار_را_نمی_خواهد

کارلوس کی‌روش دن گاسپار را نمی‌خواهد

کارلوس کی‌روش دن گاسپار را نمی‌خواهد و او حالا به چالشی برای فوتبال ما بدل می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ نزدیک‌ترین مربی خارجی به کارلوس کی روش دیگر جایی در تیم ملی ندارد. سرمربی پرتغالی کمک 20 ساله اخیرش یعنی دن گاسپار را که از همان روز نخست در ایران کنارش بود و حضورش در تهران مشکلات زیادی داشت را نمی خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دن گاسپار مربی پرتغالی - آمریکایی که در بدو ورودش به خاطر داشتن پاس آمریکایی ، خیلی سخت توانست وارد خاک ایران شود و از همان روزهای نخست به دلیل نداشتن رزومه قوی دوران بازی و قد کوتاهش به عنوان یک مربی دروازه بان ها زیر فشار انتقاد منتقدان کارلوس کی روش بود ، تقریبا آخرین بازمانده از دستیاران ابتدایی کارلوس کی روش است که در لیست مازاد قرار می گیرد. او که به همراه دستیاران خارجی دیگر کارلوس ، قراردادی دارد که حدود مجموع شان حدود 500 هزار دلار می شود ، تا پایان سال 2018 با ایران قرارداد دارد و به رغم اینکه کارلوس تقریبا از بعد بازی با سوریه دیگر تمایلی به داشتن این مربی نشان نداده ، او همچنان ایران است و به کمپ می رود و بر می گردد.

در پایان بازی ایران با روسیه دن به سمت بازیکن سوری رفته بود و به او تبریک و خسته نباشید گفته بود. کاری که باعث خشم کارلوس شد و همان جا با برخورد تند و فریادهای سرمربی روبرو شد. طوری که می گویند کی روش او را به سمت رختکن فرستاده بود و پیروانی این مربی را از زمین بیرون برده بود. بعد از آن هم تقریبا دیگر این رابطه میان دو مربی آن گرمی رفاقت اقلا 20 ساله شان را نداشت تا در لیست مازاد قرار گرفت.

حالا دن تهران است و پای قراردادش مانده. او هیچ مصاحبه ای نکرده و سعی کرده حرفه ای برود و بیاید . ضرر قرارداد او برای فوتبال ایران 100 هزار دلاری می شود و باید دید فدراسیون می تواند این قرارداد را توافقی فسخ کند یا با استفاده از تجربه این مربی در تیم های ملی دیگر ، به شکلی جلوی این ضرر را می گیرد. هر روزی که این مربی در تهران باشد و کاری از او خواسته نشود ، سوختن بخشی از آن مبلغ قرارداد اصلی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۴۹/کارلوس_کی_روش_دن_گاسپار_را_نمی_خواهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: