Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:50:03 GMT

یک بازیکن سوری دلیل خشم کی‌روش از دن‌گاسپار بوده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۵۳/یک_بازیکن_سوری_دلیل_خشم_کی_روش_از_دن_گاسپار_بوده_است

یک بازیکن سوری دلیل خشم کی‌روش از دن‌گاسپار بوده است

ورزش>فوتبال ملی - دیروز در خبرها داشتیم دن‌گاسپار مربی گلرهای تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از مدت‌ها غیبت در اردوی این تیم (بخوانید به خاطر مشکل با کارلوس کی‌روش) قرار است دوباره به تیم ایران بازگردد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: دن‌گاسپار به خاطر همین مسئله که هرگز هم دلیل آن روشن نشد اردوی نوروزی تیم ملی و ۲ بازی مقابل قطر و چین را از دست داد و به جای او الکساندر لوپز مربی پرتغالی، تمرین با گلرهای ملی را عهده‌دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا دن‌گاسپار به تهران بازگشته و اتفاقاً در بازی و تمرینات تیم‌های لیگ برتری حضور فعالی دارد طوری که به نظر می‌رسد مورد عفو و بخشش کارلوس کی‌روش قرار گرفته باشد اما شاید بپرسید مشکل اصلی دن‌گاسپار با کارلوس کی‌روش چه بوده یا از کجا آغاز شده است؟
در جواب این سؤال باید به اطلاع‌تان برسانیم که ماجرا از بازی ایران و سوریه در مالزی آغاز شد. آن‌جایی که یکی از بازیکنان سوری در حین بازی شکر خورد و به سرمربی تیم ملی ایران اهانت کرد!
کارلوس کی‌روش که از محل نامناسب برگزاری بازی، آب و هوای بارانی و سایر مسائل حسابی شاکی بود، رفتار بازیکن حریف هم مزید برعلت شد تا عصبانی‌تر شود.
حالا یک لحظه خودتان را جای کارلوس کی‌روش در مالزی بگذارید و تصور کنید دن‌گاسپار دوست صمیمی و همکار شما در تیم ملی ایران در پایان مسابقه با سوریه با همان بازیکن هتاک حریف به خوش و بش بپردازد. آنگاه چه حالی به شما دست می‌دهد؟!
شنیدیم مرد پرتغالی که باورش نمیشد دن‌گاسپار به بازیکن فحاش و بی‌ادب سوری دست بدهد و به خوش ‌و بش بپردازد به شدت از این رفتار دوست صمیمی‌اش دلخور و ناراحت شده است.
بر همین اساس مرد پرتغالی از مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی خواست مدتی به استراحت بپردازد و به مدرسه فوتبالش رسیدگی کند!
آن روز خود دن‌گاسپار هم متوجه دلیل عصبانیت کارلوس کی‌روش نشد اما بعدتر به مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی رساندند که مرد پرتغالی از چه بابت شاکی است و...
فردی که این خبر را در اختیارمان گذاشت از دلجویی دن‌گاسپار گفت و اینکه مربی گلرهای تیم ملی متوجه این ماجرا نبوده و همین جوری با بازیکن حریف به رسم ادب دست داده و خوش و بش کرده است. اخبار تکمیلی هم حکایت از آن دارد که کارلوس کی‌روش دوست صمیمی خود را بخشیده است. بد نیست یادآوری کنیم دن‌گاسپار یار قدیمی کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود که از همان اول ورود مرد پرتغالی به ایران همکارش بوده و او را همراهی کرده است.

41503

کلید واژه‌ها : خبر ورزشی - کارلوس کروش - تیم ملی فوتبال ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۵۳/یک_بازیکن_سوری_دلیل_خشم_کی_روش_از_دن_گاسپار_بوده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: