Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@19:10:33 GMT

«دن کیشوت» با حضور افتخاری میلاد کی مرام روی صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۵۹/دن_کیشوت_با_حضور_افتخاری_میلاد_کی_مرام_روی_صحنه_می_رود

«دن کیشوت» با حضور افتخاری میلاد کی مرام روی صحنه می رود

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی، «دن کیشوت» را صحرا رمضانیان با نگاهی به اثر میگل سروانتس به رشته تحریر درآورده است و خود نیز آن را کارگردانی می‌کند و هر روز ساعت 17 اجرا خواهد شد.
این نمایش که کاری از گروه هنرى «مرمت» است و محمدرضا رسولی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد؛ امیربهادر اورعی به عنوان بازیگر و میلاد کی مرام به صورت افتخاری بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"دن کیشوت:با همراهی مهدخت مولایی، ایمان اصفهانى و صدای: شیرین آقاکاشى، مجتبى پیرزاده، آماندا موسوى، ایمان اصفهانى، فرزانه سلحشور، ساغر صباحى، پیمان منفرد از 18 اردیبهشت ماه در مجموعه تئاتر باران اجرا می شود و داستان دن کیشوت در دنیای امروز است که گرفتار در وهم دنیای مجازی است.
سایر عوامل این اجرا عبارتند از: تهیه کننده و مجرى طرح: محمدرضا رسولی،دستیار کارگردان: پیمان منفرد، پویا حقیقی، ویدئو: علی اظهری
جلوه های ویژه ی تصویری: آیدین آریانژاد،مونتاژ و اجرای پلان های نوری: آبان صابری،جلوه های ویژه‌ی تصویری: آیدین آریانژاد،طراح پوستر و بروشور: وحید میثاقی،مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی،ساخت تیزر: محمدرضا رسولی،تدوین تیزر: روح ا... انصاری،عکاس: گلدیس نمازیان

دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۵۹/دن_کیشوت_با_حضور_افتخاری_میلاد_کی_مرام_روی_صحنه_می_رود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: