Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@01:33:45 GMT

ارائه مقالاتی با موضوع تثبیت نام خلیج‌فارس در همایش بین‌المللی خلیج‌فارس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۷۲/ارائه_مقالاتی_با_موضوع_تثبیت_نام_خلیج_فارس_در_همایش_بین_المللی_خلیج_فارس

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز بوشهر، رحیم یعقوب‌زاده در همایش بین‌المللی خلیج‌فارس گفت: اولین دوره این همایش از سال 1384 با هدف و رویکرد ارائه اسناد و مدارکی که نام خلیج‌فارس را تثبیت کند آغاز شد و امسال برای اولین بار این همایش با رویکرد بین‌المللی در بوشهر برگزار شد.

وی افزود: این همایش 7 محور دارد که فرهنگ، هنر و معماری، گردشگری در تعاملات بین‌المللی، فرصت‌ها و چالش‌ها، ایده‌های گردشگری، راهبردها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، ایمنی و حقوق گردشگران، توسعه پایدار گردشگری، توانمندی‌های منطقه در حوزه گردشگری فرهنگی، اکوتوریسم و سلامت و توسعه گردشگری سواحل حوزه خلیج‌فارس از جمله این محورها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز گردشگری علمی- فرهنگی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: بیشتر مقالات ارائه شده در همایش بین‌المللی خلیج‌فارس با موضوع تثبیت نام خلیج‌فارس و همچنین معرفی توانمندی‌های خلیج‌فارس در حوزه گردشگری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۷۲/ارائه_مقالاتی_با_موضوع_تثبیت_نام_خلیج_فارس_در_همایش_بین_المللی_خلیج_فارس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: