Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:59:40 GMT

تور صنعتی و محیط زیستی دانشجویان اتریشی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۷۴/تور_صنعتی_و_محیط_زیستی_دانشجویان_اتریشی_در_دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر

تور صنعتی و محیط زیستی دانشجویان اتریشی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر

به گزارش ایرنا، سیدعبداللطیف هاشمی فرد روز چهارشنبه در حاشیه این تور در جمع خبرنگاران افزود: در این تور 14 دانشجو از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه مونتان شهر لئوبن اتریش حضور دارند.
وی اضافه کرد: این تور یک هفته ای در قالب تفاهم نامه منعقد شده بین 2 دانشگاه برگزار شده و فردا به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی بیان کرد: دانشگاه خلیج فارسبرای کیفیت بخشی سطح آموزش و افزایش غنای علمی فعالیت ها، اقدام به برگزاری تورهای علمی و تبادل تجربیات با دانشگاههای مطرح دنیا کرده است که در نخستین گام با حضور دانشجویان رشته های نفت، شیمی و محیط زیست صنعتی دانشگاه مونتان اتریش در دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس باعث شد تا دانشجویان و کادر آموزشی این دانشکده با مدل های آموزشی، ارتباطات صنعتی و ظرفیت های علمی دانشگاه منتان آشنا شوند و از طرفی تجربیات و ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه خلیج فارس نیز در نشست های مشترک به مهمانان ارائه شد.
هاشمی با اشاره به اهمیت بالای برگزاری این تور علمی گفت: این برنامه برای اولین بار در سطح کشور با این مدل اجرا می شود و دانشگاه مونتان اتریش برای این سفر علمی چهار واحد درسی تعریف کرده است که دانشجویان یافته های خود را در قالب مقالات علمی عرضه خواهند کرد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر نیز در باره برنامه هایی که در طول یک هفته اقامت این دانشجویان در بوشهر اجرا شد گفت: در نخستین روز حضور دانشجویان اتریشی در بوشهر آنها علاوه بر برگزاری نشست های علمی از آزمایشگاه های دانشگاه خلیج فارس، بافت قدیم بوشهر، مدرسه تاریخی سعادت، بازار قدیم و ساحل بوشهر بازدید کردند و با تاریخ کهن بوشهر و تعاملات اجتماعی مردم آشنا شدند.
رضا آذین افزود: در ادامه اردو نیز آنها از فازهای 4، 5، 20 و 21 پارس جنوبی بازدید و آخرین دستاوردها و ظرفیت های ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی برای آنها تشریح شد.
وی افزود: بازدید از جنگل های حرا، خلیج نایبند، منطقه باستانی و تاریخی سیراف، اجرای موسیقی فولکلور منطقه عسلویه، بازدید از پتروشیمی جم و پالایشگاه فجر جم از دیگر برنامه هایی است که در طول اقامت دانشجویان اتریشی در عسلویه پیش بینی و اجرا شده است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۷۴/تور_صنعتی_و_محیط_زیستی_دانشجویان_اتریشی_در_دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: