Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:31:02 GMT

۲۰۰۰ دانشجو در دانشگاه خلیج فارس بوشهر پذیرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۷۸/۲۰۰۰_دانشجو_در_دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر_پذیرفته_می_شود

۲۰۰۰ دانشجو در دانشگاه خلیج فارس بوشهر پذیرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، پرویز حاجیانی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه خلیج فارس بوشهر از توان علمی بالایی برخوردار است اظهار داشت: در این دانشگاه اکنون 6 هزار و 325 دانشجو در 90 رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه امکان قبولی در دانشگاه خلیج فارس سهل شده گفت: در بیشتر رشته‌های تحصیلی هر دانش‌آموز کنکوری به راحتی می‌تواند در دانشگاه خلیج فارس قبول شود و ادامه تحصیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس با اشاره به اینکه در سال تحصیلی آینده 2 هزار دانشجو پذیرفته می‌شود افزود: با توجه به فراهم شدن افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنکور آینده 2 هزار دانشجو در این مرکز آموزش عالی پذیرفته می‌شود.

حاجیانی از درخشش دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین خبرداد و خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر در چهارمین دوره مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین در دانشگاه صنعتی شریف خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 27 تیم برگزار شد گفت: تیم دانشگاه خلیج فارس توانست در قسمت ارائه طرح، در میان سه تیم برتر قرار گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: تیم هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه خلیج فارس، تابستان پارسال آغاز به کار کرد و اعضای این گروه در مدت شش ماه توانستند هواپیمای مورد نظر را طراحی و تکمیل کنند.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۷۸/۲۰۰۰_دانشجو_در_دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر_پذیرفته_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: