Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@03:58:26 GMT

دانشگاه خلیج فارس بوشهر رتبه دوم کیفیت تولید علم را به دست آورد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۷۹/دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر_رتبه_دوم_کیفیت_تولید_علم_را_به_دست_آورد

دانشگاه خلیج فارس بوشهر رتبه دوم کیفیت تولید علم را به دست آورد

دانشگاه خلیج فارس بوشهر در میان دانشگاه‌های جامع کشور رتبه دوم کیفیت تولید علم را از آن خود کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر،بر اساس گزارش پژوهشگاه علوم و منطقه‌ای جهان اسلام (ISC)، این دانشگاه در زمینه کمیت تولید علم نیز رتبه هجدهم را در کشور کسب کرده است.

همچنین بر اساس این گزارش دانشگاه خلیج فارس با ثبت 954 مدرک بین المللی و 9310 استناد به جمع یک درصد دانشگاه‌های مؤثر و برتر جهان در بین دانشگاه‌های جامع کشور نیز دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش هم پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) در آخرین گزارش خود اعلام کرد دکتر خدابخش نیکنام و دکتر پرویز ملک زاده دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس،جزء 228 دانشمند برتر ایرانی و یک درصد پژوهشگر برتر دنیا تا پایان سال 2016 قرار گرفته‌اند.

این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر استان بوشهر هشت دانشکده و بیش از چهار هزار و 500 دانشجو در 70 رشته تحصیلی (یک رشته در مقطع کاردانی، 25 رشته در مقطع کارشناسی، 35 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 9 رشته در مقطع دکترا) دارد و دارای 185 عضو هیأت علمی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۷۹/دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر_رتبه_دوم_کیفیت_تولید_علم_را_به_دست_آورد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: