Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:35:02 GMT

دانشگاه خلیج فارس بوشهر در جمع یک درصد دانشگاههای برتر دنیا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۸۷/دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر_در_جمع_یک_درصد_دانشگاههای_برتر_دنیا

دانشگاه خلیج فارس بوشهر در جمع یک درصد دانشگاههای برتر دنیا

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه آزمایشگاه های عضو شبکه شاعا (شبکه آزمایشگاه های علمی ایران) در دانشگاه خلیج فارس افزود: دانشگاه خلیج فارس طی این مدت با کسب رتبه دوم کیفیت و رتبه هجدهم کمیت در تولیدات علمی در بین دانشگاه علمی کشوری گام بزرگ و ارزشمندی را برای اعتلای علمی این استان برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد:با مقایسه شمار اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس، دانشجویان و همچنین محیط فیزیکی این دانشگاه با سایر دانشگاه های جامع کشور می توان به اهمیت بیشتر قرارگیری این دانشگاه در بین مراکز علمی جهان پی برد.
استاندار بوشهر گفت: دانشگاه خلیج فارس به دلایل مختلفی سطح انتظارات از آن بالا است و در این راستا باید از ظرفیت های موجود استان که در آن سهمی ندارد بتواند بخوبی گام بردارد.
وی افزود: این دانشگاه همچنین باید در سمت کارآفرینی که از هدف های مهم دانشگاه های کشور است گام اساسی بردارد .
استاندار بوشهر تاکید کرد: این دانشگاه به لحاظ صیانت از نام بزرگ خلیج فارس نیز یک رسالت ملی عهده دار است که همین امر ایجاب می کند فعالیت علمی، پژوهشی و کارآفرینی آن در سطح دنیا گسترانیده شود و پژواک این صدا برای اعتلای نام خلیج فارس اثرگذار واقع شود.
وی گفت: در این راستا آماده هرگونه حمایت از دانشگاه خلیج فارس بعنوان دانشگاه مادر استان هستیم و در قبال این حمایت ها نیز انتظار داریم این دانشگاه همچنان سیر موفقیت های خود را تداوم ببخشد.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۸۷/دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر_در_جمع_یک_درصد_دانشگاههای_برتر_دنیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: