Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:04:46 GMT

پنج طرح عمرانی در دست اجرای دانشگاه خلیج فارس بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۹۱/پنج_طرح_عمرانی_در_دست_اجرای_دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر

پنج طرح عمرانی در دست اجرای دانشگاه خلیج فارس بوشهر

عبدالمجید مصلح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از میان این طرحها ساختمان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دشتستان بعنوان یکی از سه طرح تکمیلی سفر دیماه سال 93 رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر به اتمام رسیده و هم اکنون آماده بهره برداری است.
وی اضافه کرد: 2 طرح دیگر تکمیلی مصوب سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر تکمیل کتابخانه مرکزی و دانشکده فنی مهندسی است دانشگاه خلیج فارس است که احداث کتابخانه مرکزی در سال 94 به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصلح افزود: احداث دانشکده فنی و مهندسی نیز از اردیبهشت سال گذشته با انتخاب پیمانکار جدید روند خوبی به خود گرفته و هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی گفت: مرحله نخست این طرح تا پایان سال جاری و مابقی آن نیز تا پایان سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مصلح در ارتباط با پروژه خوابگاهی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: طرح احداث خوابگاه دانشجویی با ظرفیت پذیرش 240 نفر که بنیاد 15 خرداد متولی احداث آن است هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی یادآور شد: همچنین مجتمع فرهنگی تفریحی دانشگاه خلیج فارس با 50 درصد پیشرفت فیزیکی که عملیات اجرایی آن در مقطعی متوقف شده بود تامین اعتبار مناسب برای آن صورت گرفته و بزودی با انتخاب پیمانکار جدید روند احداث آن از سرگرفته خواهد شد و عملیات اجرایی آن نیز تا پایان سال آینده تمکیل می شود.
مصلح گفت: ساختمان سازمان مرکزی این دانشگاه نیز 69 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در انتظار انتخاب پیمانکار جدید برای ادامه روند احداث است.
وی ادامه داد: با این وجود تا پایان سال 97 همه طرحهای عمرانی دانشگاه خلیج فارس افتتاح و بهره برداری می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۹۱/پنج_طرح_عمرانی_در_دست_اجرای_دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: