Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:44:59 GMT

اعزام دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر به اتریش

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۹۲/اعزام_دانشجویان_دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر_به_اتریش

اعزام دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر به اتریش

عبدالمجید مصلح روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط چندی پیش 14 نفر از دانشجویان دانشگاه مونتان شهر لئوبن اتریش به استان بوشهر و دانشگاه خلیج فارس سفر کردند.
وی اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاه که در مقطع های کارشناسی و کارشناسی ارشد بودند با سفر به استان بوشهر از نزدیک از مجتمع گازی پارس جنوبی در عسلویه، دانشگاه خلیج فارس، بافت قدیم و تاسیسات بندری بوشهر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصلح افزود: دانشگاه خلیج فارس در روند حرکت علمی خود افق جدیدی را فراروی خود گشوده و در صدد توسعه روابط فرا وزارتخانه ای است که در این ارتباط در روز ملی خلیج فارس نیز با همکاری وزارت امورخارجه برخی از اسناد خلیج فارس شناسی برای نخستین بار در این دانشگاه رونمایی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر 20 میلیارد ریال تخصیص اعتبار صورت گرفت که بالا بودن این رقم با سرشکن شدن آن به شمار دانشجویان و اساتید جامعه هدف مبلغ ناچیزی می شود که امیدواریم با افزایش حمایت ها از این دانشگاه این میزان اعتبار افزایش پیدا کند.
دانشگاه خلیج فارس شش هزار و 300 دانشجو و 236 عضو هیات علمی دارد.
دانشجویان یاد شده در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و در 93 کد رشته تحصیل می کنند.
سال تحصیلی 97-96 کارشناسی مهندسی نفت نیز به جمع رشته های دانشگاه خلیج فارس افزوده می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۹۲/اعزام_دانشجویان_دانشگاه_خلیج_فارس_بوشهر_به_اتریش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: