Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@01:37:17 GMT

ممنوعیت کشت برنج دراستان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۱۱۱/ممنوعیت_کشت_برنج_دراستان_کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، کیاست امیریان گفت: پیرو اطلاعیه‌ها وابلاغ‌های صورت گرفته قبلی وتصمیمات شورای حفاظت از منابع آب دراستان وشهرستان‌های تابعه کشت برنج دراستان کرمانشاه ممنوع است.
وی افزود: متاسفانه درسال‌های اخیر علیرغم کاهش چشمگیر بارش در سطح کشور وهمچنین ابلاغ اطلاعیه‌های مکرر مشاهده می‌گردد که در برخی نقاط افراد به منظور انتفاع بیشتر و فراتر از حقابه معمول اقدام به کشت برنج در سطح استان می‌کنند که این رویه خلاف الگوی کشت ارائه شده بوده و درصورت مشاهده این نوع کشت با حکم مراجع قضایی معدوم و مسئولیت عواقب آن به عهده کشاورزان متخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه اظهار داشت: کشت برنج معمولاً در مناطقی با بارش بیش از ۸۰۰ میلیمتر صورت می‌گیرد و استان کرمانشاه هم اکنون با بارش ۳۱۱ میلی متر محل مناسبی جهت کشت‌های با نیاز آبی بالا نمی‌باشد واقدام به این نوع کشت تبعات جبران ناپذیری برای منابع آب بدنبال خواهد داشت، و موجب تضییع حق افراد دارای حقابه در پایین دست است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۱۱۱/ممنوعیت_کشت_برنج_دراستان_کرمانشاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: