Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@08:58:23 GMT

آذربایجان شرقی|تجدیدنظر در تصمیم ممنوعیت کشت برنج در ‌میانه ‌

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۱۱۴/آذربایجان_شرقی_تجدیدنظر_در_تصمیم_ممنوعیت_کشت_برنج_در_میانه

آذربایجان شرقی|تجدیدنظر در تصمیم ممنوعیت کشت برنج در ‌میانه ‌

امام جمعه میانه با اشاره به ممنوعیت کشت برنج در استان آذربایجان شرقی گفت: برنج محصول استراتژیک شهرستان میانه بوده و مسئولین این شهرستان اجازه ممنوعیت کشت آن را نخواهند داد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میانه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در سال 97 با اشاره به اینکه برنج محصول استراتژیک شهرستان میانه است، اظهار داشت: تصمیم ممنوعیت کشت برنج در میانه قابل قبول نیست و مسئولین استانی باید در این خصوص تجدید نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میانه با بیان اینکه قوانین موجود در کشور به نفع مردم است، افزود: از مسئولین باید با یافتن راه‌های قانونی در پی حل مشکلات مردم بوده و به آنان خدمت کنند تا آن‌ها از مسئولین راضی شوند زیرا رضایت مردم موجب رضایت پروردگار متعال است.

وی تاکید کرد: این انقلاب متعلق به تمامی مردم بوده و ما مسئولین باید از این فرصت‌هایی که در دست داریم برای خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها بهره لازم را ببریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میانه در پایان بر برنامه ریزی برای استفاده از فیوضات ماه شعبان در راستای تقرب و نزدیکی به خدا تاکید کرد و گفت: انجام عبادت‌های سنگین اراده‌ای محکم و خلل ناپذیر به انسان بخشیده و خیرات و برکات معنوی زیادی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

 

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۱۱۴/آذربایجان_شرقی_تجدیدنظر_در_تصمیم_ممنوعیت_کشت_برنج_در_میانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: