Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@12:08:52 GMT

هدیه آیت‌الله سیستانی به دانشجویان زائر عتبات

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۹۵۶/هدیه_آیت_الله_سیستانی_به_دانشجویان_زائر_عتبات

هدیه آیت‌الله سیستانی به دانشجویان زائر عتبات

آیت‌الله العظمی سیستانی در دیدار تعدادی از دانشجویان زائر عتبات با اشاره به توصیه‌هایی درباره پرداختن به مباحث علمی و خدمت به جامعه، به آن‌ها یک انگشتر دُر نجف هدیه دادند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از دانشجویان با آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر در نجف اشرف دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در یک فضای صمیمی و معنوی صورت گرفت، حجت‌الاسلام مهدیان روحانی کاروان روضه الزهرا (س) دانشگاهیان تهران ضمن تقدیر از معظم‌له بابت اجازه حضور، به معرفی سطح علمی دانشجویان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام مهدیان با بیان اینکه دانشجویان توفیق دارند در قالب کاروان‌های دانشجویی به عتبات عالیات مشرف و ارادت و محبت خود را به اهل بیت (ع) ابراز دارند، گفت: آن‌ها در مدت اقامت خود در جوار حرم‌های شریف و اماکن مقدس از برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

آیت‌الله سیستانی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و خوش آمدگویی برای موفقیت دانشجویان دعا فرمودند: و به دانشجویان توصیه‌هایی درباره پرداختن به مباحث علمی و خدمت به جامعه خود و مردم شریف ایران داشتند.

معظم‌له با بیان اینکه شعار انقلاب اسلامی ایران، حمایت از مستضعفان جهان بوده است و بابت همین، دشمنی‌های زیادی را متحمل شده است، خاطر نشان کرد: من همیشه بعد از نماز صبح و قبل از طلوع و غروب آفتاب برای سربلندی و امنیت ایران اسلامی دعا می‌کنم.

آیت‌الله سیستانی ضمن اشاره به حاذق بودن پزشکان ایرانی، دانشجویان پزشکی را به همت و تلاش والا دعوت کرد.

در این دیدار که در دفتر ایشان در نجف اشرف صورت گرفت، دانشجویان به بیان مطالب خود پرداختند. در پایان این ملاقات صمیمی، آیت‌الله سیستانی، دانشجویان را مورد لطف خود قرار و به هر کدام یک انگشتر دُر نجف هدیه دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۹۵۶/هدیه_آیت_الله_سیستانی_به_دانشجویان_زائر_عتبات را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: