Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@13:52:00 GMT

کمک به نیازمندان مهمترین دغدغه آیت‌الله سیستانی است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۹۵۸/کمک_به_نیازمندان_مهمترین_دغدغه_آیت_الله_سیستانی_است

کمک به نیازمندان مهمترین دغدغه آیت‌الله سیستانی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت‌الله سیستانی در اروپا، طی سخنانی در «موسسه خیریه العین» در شهر «لندن»، از خدمات ارزنده این مرجع تقلید عالیقدر جهان تشیع، سخن گفت.

وی در این موسسه خیریه طی سخنانی اظهار داشت: مساله کمک به افراد کم برخوردار و نیازمند، همواره دغدغه اصلی آیت‌الله سیستانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده آیت‌الله سیستانی در اروپا سپس افزود: نخستین اقدامی که ایشان پس از حمله داعش به عراق انجام دادند، دستور تشکیل نهادی برای ثبت مشخصات و اسامی شهدایی بود که در میدان نبرد به شهادت می‌رسند، تا اسناد رشادت‌های آنان برای نسل‌های آینده باقی بماند.

سید مرتضی کشمیری همچنین تاکید کرد: موسسه خیریه العین که یکی دیگر از خدمات ارزشمند آیت‌الله سیستانی است،تاکنون بیش از ۵۰ هزار یتیم و نیز ۳۵ هزار خانواده پناهجو را تحت حمایت خود قرار داده است، علاوه بر اینکه این مرکز خیریه، ارتقای سطح مهارت و دانش مردم را بر عهده گرفته تا با کسب مهارت و دانش‌، آینده و شغل مناسبی داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در موسسه العین همچنین مقدمات ازدواج جوان‌ها را فراهم می‌سازیم و همانگونه که اشاره کردم، با زمینه‌سازی‌های مناسب، موقعیت‌های شغلی مناسبی را نیز برای آنان فراهم کرده‌ایم.

این روحانی شیعه در پایان یادآور شد: دفتر آیت‌الله‌العظمی سیستانی در نجف اشرف،مسئولیت مراقبت درمانی از بخش عظیمی از مجروحین نیروهای بسیج مردمی را بر عهده گرفتهو در این راستا نیز این مرجع عالیقدر جهان تشیع، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

شایان ذکر است، فتوای تاریخی آیت‌الله سیستانی در ابتدای حمله گروه تروریستی تکفیری داعش به عراق، مبنی بر تشکیل بسیج مردمی، مسیر مقاومت در این کشور را به‌طور کامل تغییر داد و این فتوا، نقشی حیاتی در حفظ دولت عراق و جلوگیری از تقطیع این کشور ایفا کرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۹۵۸/کمک_به_نیازمندان_مهمترین_دغدغه_آیت_الله_سیستانی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: