Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@07:24:28 GMT

هشدار آيت الله سيستاني درباره ترحم به اسراي داعش

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۹۶۵/هشدار_آیت_الله_سیستانی_درباره_ترحم_به_اسرای_داعش

خبرگزاري آريا - آيت الله سيستاني از نيروهاي عراقي خواست اسراي داعش و همدستان آنها را که بعد از آزادي موصل به دام افتاده اند مورد بدرفتاري قرار ندهند.

العالم – عراق
به گزارش پايگاه خبري شبکه العالم مرجع شيعيان عراق ضمن تأکيد بر لزوم ارجاع اسراي داعش و همدستان آنها به دستگاه قضايي عادل و حفظ جان شهروندان، آزار رساندن يا شکنجه اين افراد را جرمي شرعي و حقوقي برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد احمد صافي معتمد آيت الله سيستاني در خطبه نماز جمعه امروز کربلا گفت: «فرصت پيروزي عليه دشمن داعشي که امروز به دست عراقي ها آمده جز با پس گرفتن تمام اراضي که توسط اين دشمن اشغال شده است کامل نمي شود».
وي به نقل از آيت الله سيستاني و با اشاره به مناطقي در استان هاي نينوا و کرکوک در شمال و الانبار در غرب که هنوز تحت سيطره داعش هستند، درباره پيامدهاي کوتاهي کردن در اين ماموريت شرافتمندانه تا زماني که خاک عراق در دست داعش است هشدار داد.
صافي از همه کساني که با داعش در عراق مي جنگند خواست جان شهروندان مخصوصا زنان، کودکان و سالخوردگان را در مناطق درگيري حفظ کنند و حتي در صورتي که دشمن از آنها به عنوان سپرهاي انساني استفاده کرد از توجه به اين مساله مهم غافل نشوند.
202

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۹۶۵/هشدار_آیت_الله_سیستانی_درباره_ترحم_به_اسرای_داعش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: