Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@10:59:05 GMT

صوت کمتر شنیده شده از تدریس آیت الله سیستانی به زبان فارسی در نجف

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۰۲/صوت_کمتر_شنیده_شده_از_تدریس_آیت_الله_سیستانی_به_زبان_فارسی_در_نجف

صوت کمتر شنیده شده از تدریس آیت الله سیستانی به زبان فارسی در نجف

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله سیدعلی سیستانی یکی از مراجع بزرگ شیعه و مجتهدانی است که در عراق زندگی می‌کند.

آیت الله سیستانی نقش مهمی در جریان تغییر نظام و تصویب قانون اساسی جدید کشور عراق پس از سقوط صدام و مبارزه علیه تروریست‌های داعش ایفا کرد.

صوتی کمتر شنیده شده از تدریس آیت الله سیستانی در نجف به زبان فارسی آماده شده است که می‌توانید در ادامه بشنوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

تدریس آیت الله سیستانی در نجف به زبان فارسی + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۰۲/صوت_کمتر_شنیده_شده_از_تدریس_آیت_الله_سیستانی_به_زبان_فارسی_در_نجف را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: