Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@01:31:45 GMT

بسته ویژه ماه مبارک رمضان 96 + فیلم و صوت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۲۶/بسته_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_۹۶_فیلم_و_صوت

بسته ویژه ماه مبارک رمضان 96 + فیلم و صوت

خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به تمامی اخبار حوزه فرهنگ و هنر درباره ماه مبارک رمضان از جمله سریال‌های تلویزیونی و نمایشگاه قرآن کریم می‌پردازیم. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، برای ماه مبارک رمضان سریال‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده و در عین حال رویدادهای مهم دیگری مانند بازگشایی نمایشگاه بین المللی بیست و پنجم قرآن کریم نیز به وقوع می‌پیوندد که در گزارش زیر نگاهی کلی به این رویداد‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** نماز سفارش شده برای روز اول ماه رمضان/ خواندن دعای روز اول ماه میهمانی خدا را فراموش نکنیم
یک کارشناس علوم قرآنی با اشاره به اعمال مورد تاکید برای روز اول ماه رمضان، گفت: برای روز اول ماه رمضان دعایی ویژه همراه با یک نماز مورد سفارش قرار گرفته است.

علی نوری‌زاده کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگیخبرگزاری میزان گفت: خداوند در تمامی روزهای سال همواره بندگانش را مورد توجه قرار می‌دهد، اما در ماه مبارکی همچون ماه رمضان بیش از پیش به انسان‌ها توجه دارد.
وی ادامه داد: یکی از اعمالی که بر انجام دادن آن در روز اول ماه مبارک رمضان سفارش بسیاری شده، غسل کردن است چراکه با غسل کردن انسان ایمنی پیدا می‌کند و از تمامی درد‌ها در امان خواهد بود.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** تدارک ویژه صدا و سیما برای ماه مبارک رمضان/ سریال‌های ویژه ماه رمضان ۱۳۹۶
تلویزیون سریال‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای را برای ماه رمضان ۱۳۹۶ تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگارگروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تلویزیون در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با در نظر گرفتن یک جدول پخش متنوع، سعی در غافلگیر کردن مخاطبانش دارد.
در جدول پخشی که برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده، هم سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان و هم برنامه‌های ویژه این ماه مبارک دیده می‌شود.
** سریال شبکه یک سیما
شبکه یک سیما با تدارک سریال "زیر پای مادر" هر شب به دیدار روزه‌داران می‌رود. بهرنگ توفیقی کارگردان و زینب تقوایی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی است.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** سریال نفس مخاطبان زیادی را جذب می‌کند/ ماه رمضان به خوبی خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند
نجفی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان به خوبی خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند، از جذب شمار زیادی از مخاطبان به سریال " نفس" در این ماه مبارک سخن گفت.

قربان نجفی بازیگر سریال تلویزیونی "نفس" در گفت: وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: با توجه به اینکه سریال "نفس" با حساسیت زیادی تولید شده، تصور می‌کنم این اثر یکی از سریال‌های با کیفیت تلویزیون در سال‌های اخیر باشد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به ساختار سریال "نفس" توقع بر این است که مخاطب به خوبی به این سریال توجه کند و امیدوارم شمار بیننده‌های این سریال در حد بالایی باشد.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** اعمال شب اول ماه مبارک رمضان/ نماز و دعا‌های سفارش شده برای آغاز ماه میهمانی خدا
برای آغاز ماه مبارک رمضان اعمال، نماز و دعاهایی مورد سفارش قرار گرفته است.

سلمان محمدی کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگارگروه فرهنگیخبرگزاری میزان گفت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند محسوب می‌شود چرا که در این ماه، درهای آسمان روی بندگان باز است و انسان‌ها بیش از پیش، به خداوند نزدیک می‌شوند.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اعمالی که بر انجام دادن آن در شب اول ماه رمضان سفارش بسیاری شده، جستجو برای رؤیت و استهلال ماه است.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان (۱۳۹۶)
تلویزیون با سریال‌های رنگارنگی مانند "زیر پای مادر" و "نفس" به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با توجه به نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان شبکه‌های مختلف تلویزیون برنامه‌های ویژه‌ای را برای بیننده‌ها در نظر گرفته‌اند.
در بین برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مبارک رمضان سریال‌های رنگارنگی به چشم می‌خورد که بیشتر آن‌ها با حضور هنرمندان محبوب و مورد علاقه مردم تولید شده است.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** از زیر پای مادر تا نفس/ تلویزیون با سریال‌های رنگارنگ به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود
تلویزیون با سریال‌های رنگارنگی مانند "زیر پای مادر" و "نفس" به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با توجه به نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان شبکه‌های مختلف تلویزیون برنامه‌های ویژه‌ای را برای بیننده‌ها در نظر گرفته‌اند.
در بین برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مبارک رمضان سریال‌های رنگارنگی به چشم می‌خورد که بیشتر آن‌ها با حضور هنرمندان محبوب و مورد علاقه مردم تولید شده است.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** روایت متفاوت داستان‌ها در ماه عسل ۹۶ /امکان بهره‌گرفتن از مستندات ماه عسل در سریال دیوار شیشه‌ای وجود داشت
کریمان با اشاره به روایت متفاوت داستان‌ها در"ماه عسل "امسال، از امکان بهره گرفتن از مستندات این برنامه در سریال "دیوار شیشه‌ای " سخن گفت.

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگیخبرگزاری میزان گفت: برنامه تلویزیونی " ماه عسل" هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد.
وی ادامه داد: ما همیشه دو تا سه برابر ظرفیت تولید، سوژه و میهمان برای این برنامه در نظر می‌گیریم.
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما تصریح کرد: به طور معمول هر سال در برنامه "ماه عسل" تغییراتی روی می‌دهد و ما سعی کردیم از سال گذشته در نوع روایت داستان‌ها، تغییراتی بدهیم تا بتوانیم با این تغییرات مخاطب بیشتری را به سوی خود جذب کنیم و امسال هم تفاوتی در شکل و چگونگی روایت قصه‌ها داریم که امیدواریم مورد استقبال بیننده‌های تلویزیون قرار بگیرد.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** زیر پای مادر، یکی از گزینه‌های ماه رمضان/ مجموعه‌ای که با پرداختن به موضوعات معناگرا مخاطب روزه دار را جذب می‌کند
تهیه کننده سریال تلویزیونی " زیر پای مادر" با اشاره به اینکه این اثر با پرداختن موضوعات معناگرا، مخاطب روزه دار را جذب می‌کند از لطیف‌تر شدن روابط انسان‌ها در این ماه مبارک سخن گفت.

زینب تقوایی تهیه کننده سریال تلویزیونی "زیر پای مادر" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: سریال "زیر پای مادر" یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان است و این اثر از شب اول این ماه مبارک روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
وی ادامه داد: "زیر پای مادر" در ۳۰ قسمت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** بلیت سینما در ماه رمضان نیم‌ب‌ها می‌شود/سینما در آستانه فصل نرگس
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد ۲ فیلم سینمایی "فصل نرگس" در گروه استقلال بعد از "رگ خواب" به ثبت رسید.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گفت: قرارداد ۲ فیلم سینمایی "فصل نرگس" در گروه استقلال بعد از "رگ خواب" به ثبت رسید.وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم "دو عروس" در گروه زندگی بعد از "نقطه کور" در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** استقبال خوبی از رویکرد فهم قرآن صورت گرفت/ ۷۰ موسسه قرآنی در نمایشگاه قرآن امسال حضور دارند
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته استقبال خوبی از رویکرد فهم قرآن صورت گرفت، گفت: ۷۰۰ موسسه قرآنی در نمایشگاه قرآن امسال حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: با مطرح شدن رویکرد فهم قرآن به عنوان شعار نمایشگاه سال گذشته، استقبال ویژه‌ای از این موضوع صورت گرفت.
وی ادامه داد: جای چنین رویکردی بسیار خالی بود چرا که بیشتر فعالیت‌ها در حوزه حفظ و تلاوت صورت می‌گیرد.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** تدارک تلویزیون برای افطار تا سحر روزه داران/ از ماه عسل تا طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۱
تلویزیون برای هنگام افطار و سحر روزه داران برنامه‌های مختلفی ازجمله " ماه عسل" و طرح ملی قرآنی بشار ۱۴۵۱۱ را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درحالی که تن‌ها چند روز تا آغاز ماه مبارک رمضان زمان باقی مانده، شبکه‌های مختلف با تدارک سریال‌ها و ویژه برنامه‌هایی برای این ماه مبارک خود را برای پذیرایی از روزه‌داران آماده می‌کنند.
سریال‌های شبکه‌های مختلف شده، اما برنامه‌های این شبکه‌ها به جز شبکه سه سیما هنوز قطعی نشده است.
** برنامه "ماه عسل"
شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان با برنامه "ماه عسل" با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی به استقبال از ماه میهمانی خداوند می‌رود.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
** فرصت نزدیک شدن به پروردگار در ماه رمضان را غنیمت بشماریم/ روزه باید در افکارمان تاثیر بگذارد
حجت الاسلام و المسلمین قربانپور با تاکید بر اینکه باید در ماه رمضان فرصت نزدیک شدن به پروردگار را غنیمت بشماریم، گفت: روزه باید در افکارمان نیز تاثیر بگذارد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید قربانپور معاون آموزشی ستاد نماز جمعه غرب تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: ماه مبارک رمضان ماه خدا است و ما هم با روزه گرفتن میهمان خدا می‌شویم.
وی ادامه داد: در میهمانی خداوند باید جبروت، عظمت الله و حضور به درگاه حق را همواره مدنظر داشته باشیم چرا که ادب وآداب مخصوص خود را دارد و ما در این ماه به پیامبر خاتم درود می‌فرستیم، همان پیامبری که برای آموزش مکارم اخلاق به ما مبعوث شدند.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
در حال به روز رسانی...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۲۶/بسته_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_۹۶_فیلم_و_صوت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: