Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:32:45 GMT

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان تا ۴ تیرماه در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۲۷/طرح_نظارتی_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_تا_۴_تیرماه_در_خراسان_جنوبی_اجرا_می_شود

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان تا ۴ تیرماه در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۳ بازرس و ۶۵۴ ناظر افتخاری در طرح بازرسی و نظارتی در ماه رمضان همکاری دارند گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سازمان صنعت، معدن و تجارت تا ۴ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی تهوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 43 بازرس و 654 ناظر افتخاری با همکاری اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های نظارتی بر عرضه اقلامی مانند برنج، روغن، قند وشکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های ماه رمضان نظارت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان تا 4 تیرماه در خراسان جنوبی ادامه داردافزود: در این طرح برای پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به هنگام کالاهای پر مصرف ماه رمضان بازرسی‌ها تشدید می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت خراسان جنوبی گفت: براساس ماده 51 قانون نظام صنفی، با توجه به افزایش تقاضا برای خرید کالاها در ماه مبارک رمضان نرخنامه پیشنهادی اتاق اصناف بعد از تبادل نظر برای ابلاغ به واحدهای صنفی مربوطهبه تصویب اعضا رسیده است.

تهوری افزود: براساس این نرخنامه هر کیلوگرم گوشت مرغوب گوسفندی مخلوط 310 هزار ریال، هر کیلوگرم زولبیاو بامیه درجه یک 105 هزار ریال و هر کیلوگرم زولبیا وبامیه درجه دو 95 هزار ریال تعیین شد.

وی اظهار داشت: نظارت بر عملکردهای واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی، تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، برخورد با تخلفات احتمالی از دیگر اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: هم استانی‌ها در صورت هر گونه مشاهده تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت با ستاد خبری 124 تماس بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز اظهار داشت: طرح نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی آغاز شده است.

مهدیزاده با بیان اینکه این طرح به صورت شبانه روزی تا پایان ماه رمضان خواهد بودافزود: در این طرح 122 بازرس در قالب 62 اکیپ از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و شیرینی به ویژه زولبیاو بامیه و تهیه غذای نذری و اماکن عمومی نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۲۷/طرح_نظارتی_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_تا_۴_تیرماه_در_خراسان_جنوبی_اجرا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: