Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:17:46 GMT

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان از پنجم خرداد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۲۸/آغاز_طرح_تشدید_نظارت_بر_بازار_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_از_پنجم_خرداد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان، امسال از پنجم خرداد تا پنجم تیر ماه در آذربایجان غربی اجرا می شود.

سلیمان علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در سال96 در آذربایجان غربی اظهار کرد: این اقدام با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق های اصناف به ویژه در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و نیز برنامه ریزی برای انجام گشت های مشترک و هدفمند با سایر دستگاه های ذیربط از پنج خرداد آغاز و تا پنجم تیر ماه ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، آش و حلیم، میوه، سبزیجات و شیرینی های پر مصرف و مرسوم این ماه، باید مراقبت و پایش مستمر بازار انجام شده و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع بهنگام کالاهای پر تقاضای ماه مبارک رمضان داشت.

علیزاده گفت: این طرح در مدت یک ماه در تمام شهرستان ها اجرا خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: بنابراین اقداماتی همچون فعال سازی سامانه 124 ستاد خبری در طول طرح و اعلام به موقع گزارش های دریافتی به بازرسان به منظور تسریع در رسیدگی به امور انجام می شود و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

علیزاده با اشاره به نظارت بر نمایشگاه های طرح ضیافت و استقرار بازرسان مقیم متضمن هماهنگی با ادارات تعزیرات حکومتی برای استقرار شعبه رسیدگی کننده به شکایات مردمی در نمایشگاه افزود: از سوی دیگر در طرح ویژه رمضان، نظارت ویژه بر فروش های فوق العاده و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و تعاونی های مصرف صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در این طرح کالاهای الویت دار شامل شیر، پنیر، کره، خامه،گوشت مرغ ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، انواع میوه، خرما ، زولبیا و بامیه، آش و حلیم و سبزیجات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۲۸/آغاز_طرح_تشدید_نظارت_بر_بازار_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_از_پنجم_خرداد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: