Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@02:30:53 GMT

توزیع اقلام غذایی پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۳۴/توزیع_اقلام_غذایی_پر_مصرف_ویژه_ماه_مبارک_رمضان

توزیع اقلام غذایی پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان

توزیع اقلام غذایی پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان از سوم خرداد در استان فارس آغاز می‌شود. مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: این اقلام شامل شکر، برنج سفید وارداتی، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان است.
هدایت االه رحیمی افزود: شکر با قیمت ۲ هزار و ۵۲۰ تومان به عامل فروخته می‌شود وعامل تا سقف ۲ هزار و ۸۵۵ تومان می تواند به مصرف کننده بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برنج سفید وارداتی به قیمت ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به عامل فروخته می‌شود و فروشنده تا سقف ۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌تواند به مردم بفروشد.
رحیمی گفت: قیمت مرغ منجمد با تاریخ مصرف سه ماه به بالا ۵ هزار و ۳۰۰ تومان است که فروشندگان می‌توانند تا سقف ۵ هزار و ۶۰۰ تومان به مشتریان عرضه کنند.
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس گفت: گوشت گوساله هم به قیمت ۲۲ هزار تومان در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد و آن‌ها تنها تا سقف ۲۳ هزار تومان می‌توانند گوشت را به فروشندگان عرضه کنند.
رحیمی گفت: این اقلام غذایی از سوم خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.
وی گفت: این اقلام فقط در اختیار خانواده‌ها قرا می‌گیرد و اصناف و شیرینی پزان باید شکر مورد نیاز خود را از بورس تهیه کنند.
رحیمی افزود: از نظر ظرفیت ، محدودیتی برای توزیع اقلام غذایی پر مصرف خانوار‌ها در ماه مبارک رمضان در استان وجود ندارد.




منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۳۴/توزیع_اقلام_غذایی_پر_مصرف_ویژه_ماه_مبارک_رمضان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: