Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:36:19 GMT

استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از امام زاده حمزه رضا(ع) شیروان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۳۷/استقبال_کم_نظیر_مسافران_نوروزی_از_امام_زاده_حمزه_رضا_ع_شیروان

استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از امام زاده حمزه رضا(ع) شیروان

حجت الاسلام علی پرهیزگار چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن مسیر امام زاده حمزه رضا(ع) و استقبال گسترده هر ساله مسافران نوروزی اظهار کرد: امسال امکان اسکان مسافران نوروزی در امامزاده عبدالرضا(ع) روستای توده و امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت فراهم شده است.
وی با بیان اینکه در یک هفته اخیر 20 خانوار مشتمل بر بیش از 100 نفر از مسافران نوروزی در امام زاده حمزه رضا و امام زاده عبد الرضا شیروان اسکان داده شده اند گفت: لحظه آغاز تحویل سال نو برنامه های خوبی در امام زاده حمزه رضا(ع) صورت گرفت که شهروندان و مسافران استقبال بسیار خوبی از آن کردند و به تعدادی از آنان جوایزی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرهیزگاراز طرح آرامش بهاری در این ایام خبر داد و افزود: همچنین خیمه معرفت در امام زاده غیبی شیروان، امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت و امام زاده عبدالرضا(ع) روستای توده برپا شده است که شامل غرفه های کودک و نوجوان، پاسخگویی به سوالات شرعی و ... می باشد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.
این شهرستان به دلیل استقرار در مسیر اصلی استان های شمالی کشور به مشهد مقدس، هر ساله پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است که شمار زیادی از آنان در جوار اماکن زیارتی و امامزادگان اقامت می کنند.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۳۷/استقبال_کم_نظیر_مسافران_نوروزی_از_امام_زاده_حمزه_رضا_ع_شیروان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: