Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:31:18 GMT

طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در کلانشهر اراک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۴۰/طرح_نظارت_بر_بازار_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_در_کلانشهر_اراک_آغاز_شد

طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در کلانشهر اراک آغاز شد

شهاب الدین پورتقی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح نظارتی برای اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی ویژه ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: 6 تیم بازرسی شامل 12 نفر و تعدای افراد نامحسوس و ناظر افتخاری در10 رسته صنفی دراجرای این طرح مشارکت دارند.
وی گفت: در ایام برگزاری این طرح، فعالیت واحدهای تولیدی توزیعی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته و نحوه توزیع کالاهای پرمصرفی نظیر نان، شیر، پنیر، کره، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، میوه، خرما، زولبیا و بامیه و سبزی ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان مرکزی افزود: در اجرای این طرح روسای اتحادیه های صنفی، اتاق اصناف، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان همکاری دارند.
پورتقی گفت: در اجرای طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشتی، کیفیت و کمیت پخت انواع نان نیز مورد کنترل و نظارت قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: مردم هرگونه تخلف، کم فروشی و گران فروشی را به سامانه 3820 واحد شکایات اتاق اصناف اطلاع دهند.
23 هزار و 133 واحد صنفی در قالب 50 اتحادیه در کلان شهر اراک در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت اقتصادی دارند.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۴۰/طرح_نظارت_بر_بازار_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_در_کلانشهر_اراک_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: