Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:39:43 GMT

آغاز عرضه کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۴۲/آغاز_عرضه_کالاهای_اساسی_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_در_هرمزگان

آغاز عرضه کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد عباسی سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان به صورت مطلوب تامین وذخیره سازی شده وهیچ کمبودی دراین زمینه وجود ندارد.
وی افزود: توزیع اقلام ضروری و مایحتاج مردم از طریق شبکه های فروش و با نظارت دقیق از سوی دستگاه های ذیربط تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: گوشت قرمز به قیمت مصوب 23 هزار تومان، گوشت مرغ منجمد 5800 تومان و شکر هر کیلو گرم 2050 تومان به فروش می‌رسد.
عباسی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان در بندرعباس از فردا (سه شنبه)، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ فروش فوق العاده با بیست درصد تخفیف را نیز دارند.
این مقام مسئول تاکید کرد: هر گونه افزایش قیمت در هر بخش تخلف است و با متخلفان بدون در نظر گرفتن ملاحظه در چهارچوب قانون برخورد جدی می شود .
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۴۲/آغاز_عرضه_کالاهای_اساسی_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_در_هرمزگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: