Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:41:40 GMT

پیکر مرحوم «حجت الاسلام علی بابایی» در پلدختر تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۴۳/پیکر_مرحوم_حجت_الاسلام_علی_بابایی_در_پلدختر_تشییع_شد

پیکر مرحوم «حجت الاسلام علی بابایی» در پلدختر تشییع شد

پلدختر- پیکر مرحوم حجت الاسلام علی بابایی موسس حوزه علمیه شهرستان پلدختر عصر چهارشنبه بر روی دستان مردم قدرشناس این شهرستان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر حجت الاسلام و المسلمین علی بابایی روحانی مبارز و انقلابی و موسس حوزه علمیه پلدختر عصر چهارشنبه در میان حزن و اندوه مردم ولایتمدار پلدختر از میدان شهید بهشتی این شهر تا مسجد اعظم بر روی دستان مردم قدرشناس پلدختری تشییع و در این مسجد به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نماز میت را بر پیکر آن مرحوم اقامه کرد.

در این مراسم علاوه بر آیت الله مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان های پلدختر، رومشکان و دوره چگنی، جمع کثیری از مسئولان شهرستان پلدختر، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده شهدا و جانبازان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین علی بابایی صبح پنج شنبه ۱۰ فروردین ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۱ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد اعظم شهر پلدختر برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام علی بابایی در سال ۱۳۱۲ شمسی در پلدختر متولد و روز دوشنبه هفتم فروردین ماه جاری در سن ۸۲ سالگی به علت عارضه قلبی و ریوی پس از تحمل مدت ها بیماری در یکی از بیمارستان های تهران دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۴۳/پیکر_مرحوم_حجت_الاسلام_علی_بابایی_در_پلدختر_تشییع_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: