Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:26:56 GMT

طرح نظارت بر اقلام ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۴۶/طرح_نظارت_بر_اقلام_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_در_خراسان_رضوی_اجرا_می_شود

طرح نظارت بر اقلام ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی اجرا می‌شود

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی باخرد اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاها به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پرمصرف مرسوم در این ایام طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت تیم‌های بازرسی‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این طرح تشدید خواهد شد و این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرفدر ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در سطح استان اجرا خواهد شد.

باخرد خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف اجرای این طرح می‌توان به تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی اشاره کرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.

وی همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح را ضروری دانست و تاکید کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا و... از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف ملزم به رعایت آن هستند.

باخرد تصریح کرد: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح به صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 و یا سامانه پیامکی 30008124 ستاد خبری این سازمان جهت رسیدگی اعلام کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۴۶/طرح_نظارت_بر_اقلام_ویژه_ماه_مبارک_رمضان_در_خراسان_رضوی_اجرا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: