Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:13:45 GMT

حاجی‌بابایی: عده‌ای دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه هستند/ برای نجات کشور باید دنبال خط امام و رهبری باشیم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۵۲/حاجی_بابایی_عده_ای_دنبال_ایجاد_دوقطبی_در_جامعه_هستند_برای_نجات_کشور_باید_دنبال_خط_امام_و_رهبری_باشیم

حاجی‌بابایی: عده‌ای دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه هستند/ برای نجات کشور باید دنبال خط امام و رهبری باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمیدرضا حاجی‌بابایی در سخنرانی خود که در مسجد باب‌الحوائج(ع) ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه ناکارآمدی‌های موجود در مدیریت کشور نباید منتصب به نظام باشد اظهار داشت:در جامعه ما با شرافت‌ترین مردم‌ها زندگی می‌کنند بنابر فرمایش امام که فرمودند این مردم بی‌نظیر هستند، لازم است همان‌طور که مردم با تمام کاستی‌ها، کمبودها و زشتی‌ها با معرفت پای نظام و انقلاب ایستادند، مسئولان نیز برای یک بار هم که شده با همان معرفت جواب مردم را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه که در چهار سال اخیر، رشد بیکاری افزایش یافته است، اشاره کرد: برای پیشبرد انقلاب باید یک میلیون و نیم تا دو ملیون شغل ایجاد کرد و محیط کسب و کار را تغییر داد.

وی تاکید کرد: باید در روستاها طرح‌های تولیدی ایجاد شود و بخش‌های خصوصی و مردم وارد رقابت شوند تا با تحقق برنامه‌ها پیشرفت ایجاد شود.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه یک پنجم نقدینگی باید به سمت تولید برود، اذعان کرد: افزایش نقدینگی نسبت به سه سال قبل، 2.5 برابر افزایش یافته ولی تعطیلی کارخانجات در مقابل این حجم از نقدینگی قابل تحمل نیست و به این دولت که با این همه نقدینگی بیکاری را افزایش داده و کارخانجات را تعطیل کرده باید جایزه داد.

حاج‌بابایی در ادامه مدیریت جهادی را نیاز جامعه امروز دانست و یادآور شد: مدیران و مسئولان کشور باید نسبت به مردم و کشور خویش تعصب داشته و به صورت جهادی کار کنند و اگر کسی دلش با خارج است، برود .

وی درآمد عایدی دولت از هدفمندی یارانه‌ها را 87 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: باید با مردم صادق بوده و به آنها گفته شود درآمدهای دولت به کجا می‌رود و چگونه می‌شود از نداشتن پول برای پرداخت یارانه گله کرده ولی حقوق 80 میلیونی به برخی‌ها داده شود.

حاج‌بابایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شش میلیون نفر در حال حاضر تحت سرپرستی کمیته امداد و بهزیستی در کشور هستند و نیازمند رسیدگی بوده به دولت پیشنهاد شد که از پاداش یک میلیاردی کمی کم کرده و به فقرا و بهزیستی داده شود که تا حالا هیچ کاری انجام نگرفته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با شعار دادن و عکس و فیلم منتشر کردن شغل ایجاد نمی‌شود بلکه برای نجات این کشور باید دنبال خط امام و رهبری بود.

وی با اشاره به اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در جمنا معتقدیم که کاندیدا باید ابتدا کارآمد و باتجربه باشد نه بعداز انتخاب به دنبال تشخیص باتجربه بودن و کار آمدی او باشیم.

حاج‌بابایی در خصوص انتخابات و مولفه‌های مهم آن گفت: در انتخابات آرای قومیتی و صنف‌ها تاثیرگزار بوده و باید مشخص شود فرد از کدام حزب بوده و چه گفتمانی دارد.

وی یکی از مولفه‌های تاثیرگزار در انتخابات را مناظرات دانست و بیان کرد: ما در مناظرات قبلی شکست خوردیم ولی این بار حواسمان را جمع کرده و با اتحاد و همدلی در فتح‌المبینی دیگر که 50 روز دیگر است فرصت‌ها را از دست نخواهیم داد.

حاج‌بابایی با اشاره به اینکه رای افرادی که نسبت به دو حزب بزرگ کشور بی‌تفاوت هستند نیز برای جمنا مهم است،خاطر نشان کرد: امروزه در کشور عده‌ای دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه هستند که باید جلوی آن گرفته شود.

وی در خصوص لزوم وجود احزاب در کشور گفت: اصل حزب یک کار مثبتی است که باعث می‌شود کارها به صورت درست پیش برود و اگر اشتباهی شد حزب جواب‌گو باشد ولی حزب به معنای واقعی حزبی است که اولویت اولش مردم باشد.

حاج‌بابایی با بیان اینکه کشورهای مختلف پیشرفت‌شان با حزب بوده و احزاب آماده، دولت‌ساز هستند، افزود: در ایران نیز حزب‌ها دولت‌ساز بوده و هم‌چنین حزب باید دیدگاه اقتصادی داشته و روی نظر اقتصادی و هر نظر دیگرش صادق باشد و روی حرفش بماند و دیدگاهش در مورد مسائل شفاف بوده و با مردم صادق باشد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۵۲/حاجی_بابایی_عده_ای_دنبال_ایجاد_دوقطبی_در_جامعه_هستند_برای_نجات_کشور_باید_دنبال_خط_امام_و_رهبری_باشیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: